آخرین اخبار

15. آذر 1394 - 12:28   |   کد مطلب: 29558
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تردد از گردنه سخت گذر اسدآباد تنها در صورت استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ مهدی شاکری روز یکشنبه در گفت و گو با  ما افزود: با توجه به ریزش برف و توام با کولاک زمینی در گردنه اسدآباد شاهد کندی تردد در این مسیبر هستیم.

وی اضافه کرد: مه غلیظ موجود در این جاده وسعت دید افقی رانندگان را به کمتر از 50 متر رسانده است که این امر ضرورت استفاده از چراغ خودرو و حرکت با سرعت مطمئنه را بیشتر می کند.
 

وی بیان کرد: هم اینک عوامل پلیس راه در گردنه اسدآباد مستقر بوده و به هیچ وجه اجازه تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ را نمی دهند.

رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: ورود خودروهای فاقد زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن به این گردنه موجب متوقف شدن خودروی آنها در گردنه و مسدود شدن مسیر می شود.

سرهنگ شاکری تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ حتی در صورت مساعد بودن شرایط جوی الزامی است و پلیس نه تنها از تردد خودروهای فاقد زنجیر جلوگیری کرده بلکه راننده متخلف را اعمال قانون نیز می کند.

وی توصیه کرد: رانندگان در صورت مواجهه با کندی حرکت یا انسداد مسیر از انحراف به چپ و تردد در مسیر مقابل پرهیز کنند چون این اقدام امکان تردد خودروهای امدادی و راهداری را سلب کرده همچنین موجب مسدود شدن طولانی مدت جاده و اتلاف وقت شهروندان می شود.

وی اظهار کرد: امروز هیچ گونه سانحه فوتی رخ نداده است تنها یک مورد واژگونی مینی بوس فاقد مسافر گزارش شده که این سانحه هم خسارتی بوده است.
 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal