آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 13:13   |   کد مطلب: 29599
نماینده اسدآباد دلایل مشاجره لفظی خود را در صحن علنی امروز با زاهدی را تشریح کرد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از   باشگاه خبرنگاران جوان،بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح علت مشاجره لفظی امروز میان خود و زاهدی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در صحن علنی مجلس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی محلی برای تضارب آراست لذا این‌گونه بحث‌ها نیز انجام می‌شود.

 
وی تصریح کرد: برخی نمایندگان موضوعات را به صورت سیاه و سفید می‌بینند که امر اشتباهی است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف از ارائه "طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور" به مجلس سیاسی است، گفت: چرا باید یکسری تفکراتی را که برخی در دوره گذشته بوجود آورده‌اند، ادامه داشته باشد.
 
نعمتی در ادامه افزود: چه کسانی از اینکه دانشگاه آزاد چند سالی در دولت‌های نهم و دهم دچار مشکل شد، سود بردند؟ چرا زمانی که دانشجو رئیس دانشگاه آزاد و برادر وی وزیر علوم بودند، چنین مسائلی مطرح نمی‌شد؟
 
نماینده اسدآباد تاکید کرد: اگر دانشجویی از لحاظ علمی بالا باشد، مقالات علمی وی از نظر وزارت علوم قابل قبول بوده و توانمندی ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را داشته باشد چرا باید توسط کشورهای آمریکا، اروپایی و ژاپن برده شوند وقتی خودمان می‌توانیم آن‌ها را در کشور تربیت کنیم.
 
شایان ذکر است؛ در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از بررسی طرح "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور" مشاجره لفظی در زمان ایراد نطق ناطقان میان بهروز نعمتی و مهدی زاهدی درگرفت. مشاجره‌ای که از گفت‎وگویی ساده آغاز شد و به خط و نشان کشیدن این دو نماینده برای هم تبدیل شد.
 
بر این اساس مشاجره بهروز نعمتی و مهدی زاهدی در حالی در مجلس ادامه داشت که چندین بار نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه زاهدی را از حلقه مشاجره با نعمتی بیرون می‌کشید که تأثیری نداشت و مجددا زاهدی به سمت نعمتی می‌رفت تا مابقی حرف‌های خود را با خطاب قرار دادن این نماینده ادامه دهد.
 
در همین حال بود که محمدرضا باهنر از ایراد نطق اولین ناطق جلسه علنی امروز خودداری کرد و با اظهارات خود تجمع‌کنندگان را از کنار صندلی بهروز نعمتی به نشستن بر صندلی خودشان فراخواند.
 
همچنین مصطفی افضلی فرد، عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در رابطه با علت این مشاجره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این مشاجره لفظی در رابطه با طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی بود که نمایندگان از شدت گرفتن این مشاجره جلوگیری کردند.
 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal