آخرین اخبار

31. تير 1401 - 15:17   |   کد مطلب: 42836
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد از وضعیت نابسامان بیمارستان و قطعی آب گلایه کرد و گفت: انتظار می رود نماینده و فرماندار نسبت به نامدیریتی بیمارستان و قطعی آب ورود کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۳۱ تیرماه در شهر اسدآباد بااشاره به روایات و آیات در خصوص داشتن تقوا به مناسبتهای مختلف پرداخت.

 

وی بااشاره به روز مباهله و اهمیت آن، اظهار کرد: ایثار، گذشت، فداکاری از ویژگیهای حضرت علی ع است که باید خانواده های ما از ایشان الگو بگیرند.
 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به روز بازنشستگان ، از مسئولان خواست که بازنشستگان را دریابند و مورد تفقد و دلجویی قرار دهند و از مشکلات آنان گره گشایی کنند.

 

وی با گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و شنام و یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: پنج جوان رعنا در عملیات شنام حضور داشتند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به اقامه اولین نماز جمعه در ۵ مرداد به فرمان امام ره،گفت: در آیین مقدس دین اسلام نماز جمعه عبادت معمولی نیست بلکه به دلیل تربیتی که در سیاست و عبادت دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی بااشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: انقدر نماز جمعه اهمیت دارد که خداوند یک سوره به نام جمعه در قرآن وجود دارد.

 

امام جمعه اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره ۵ شهید محراب و متوفیان عضو ستاد نماز جمعه و مرحومان آیت الله حمزه‌ای و حجت‌الاسلام زادسرجیرفتی به عنوان ائمه

 

جمعه این شهرستان، از خیرین و کمک کنندگان و ادارات و نهادهای در برگزاری این اجتماع تقدیر کرد.

 

وی بااشاره به سفر رؤسای جمهور ترکیه و روسیه به ایران، گفت: حضور این دو رئیس جمهور در ایران بازتاب جهانی داشت، و اثرات مثبت خوبی در موضوعات اقتصادی سیاسی خواهد داشت.

 

 حجت‌الاسلام حسینی مجد با قدردانی از برگزاری مراسمات اعیاد غدیر و هفنه حجاب و عفاف، به گشت ارشاد از سوی نیروی انتظامی خبر داد.

 

وی با اشاره به وضعیت نامدیریتی در بیمارستان حضرت قائم عج و گلایه مندی از مسئولان در نبود متخصصان از جمله بیهوشی، زنان، گفت: مردم برای رفع مشکلات و بیماری خود به دلیل نبود متخصص مجبورند به همدان بروند، انتظار میرود نماینده و فرماندار هم نسبت به نامدیریتی بیمارستان ورود کنند.

 

امام جمعه اسدآباد همچنین بااشاره وضعیت قطعی آب درشهرستان و گلایه از بی مدیریتی، گفت: این وضعیت را سامان دهید، زمان قطعی ساعتی را به مردم اطلاع دهید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal