آخرین اخبار

7. مهر 1399 - 13:09   |   کد مطلب: 36967
کیومرث سرمدی با بیان اینکه امکانات ما به عنوان یک نماینده برای سرکشی از حوزه انتخابیه و بررسی امورات در حد رئیس یک اداره در شهر کوچک هم نیست، گفت: موضوع خودرو به نمایندگان را به تصمیمات هیأت رئیسه واگذار کرده و با تصمیمات آنان اعلام نظر خواهیم کرد.

کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص اختصاص یک دستگاه دنا پلاس به برخی از نمایندگان مجلس و انصراف و یا عدم انصراف خود از دریافت این خودرو، اظهار کرد: ما نمایندگان در جریان این قصه نبودیم و هیأت رئیسه تصمیم می‌گیرد که چگونه مشکلات نمایندگان را حل کند.

 

وی ادامه داد: در همه دوره‌های مجلس امکانات در اختیار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد که امکانات ما به عنوان یک نماینده برای سرکشی از حوزه انتخابیه و بررسی امورات در حد رئیس یک اداره در شهر کوچک هم نیست.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اکثر ما نمایندگان که برای اولین دوره مجلس حاضر شدیم، حداقل امکانات را برای سرکشی از حوزه انتخابیه و بررسی مشکلات مردم نداریم.

 

وی با بیان اینکه در اختیار گذاشتن وسیله و امکانات برای نمایندگان در همه دوره‌ها بوده، افزود: البته وسایل گران قیمت‌تر از این زمان مطرح بوده است.

 

سرمدی تصریح کرد: ما عرض مان این است که حداقل امکانات را به من نماینده بدهند که بتوانم از حوزه انتخابیه خود بازدید کنم و مشکلات را بررسی و حل کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما این موضوع را به تصمیمات هیأت رئیسه واگذار کرده و با تصمیمات آنان اعلام نظر خواهیم کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal