آخرین اخبار

26. آذر 1394 - 10:10   |   کد مطلب: 29652
سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد خبر داد:
فعالیت 70 ورزشکار در خانه پینگ پنگ اسدآباد
سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد از رونق گرفتن خانه پینگ پنگ اسدآباد خبر داد و گفت: در این خانه 70 نفر ورزشکار ساماندهی شده در حال فعالیت‌ هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، مهدی صمدپناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه پینگ‌پنگ یکی از رشته‌های ورزشی فعال در شهرستان است، اظهار کرد: این رشته اخیراً با استقبال خوبی از سوی نوجوانان و جوانان شهرستان مواجه شده است.

 

وی با بیان اینکه سالن ورزشی پینگ‌پنگ یکی از سالن‌های مجزا در شهرستان است، تصریح کرد: خانه پینگ‎پنگ با وجودی که دارای امکانات مناسبی بود، اما عملکرد چندان خوبی در گذشته نداشت که در طی سال‌های اخیر با فعالیت‌های شاهین سمیعی یکی از دانشجویان دانشگاه پیام‌ نور به عنوان مربی و رئیس هیئت ورزشی فعال شده است.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد با بیان اینکه مدتی است مسئولیت هیئت ورزشی به یکی از اعضای شورای اسلامی شهر داده شده است، افزود: هم اکنون در این رشته ورزشی 70 نفر ورزشکار ساماندهی شده است.

 

وی با بیان اینکه ورزشکاران ساماندهی شده در این رشته ورزشی را نونهالان، نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: در گذشته تنها افراد در سنین بالا از این رشته استقبال می‌کردند که امروز با تعامل آموزش و پرورش با این هیئت، این رشته در بین دانش‌آموزان جا افتاده است.

 

صمدپناهی با بیان اینکه شاهین سمیعی به عنوان یکی از مربیان رشته ورزشی پینگ‌پنگ و دارای مقام کشوری است، گفت: ایشان یکی از افتخارات شهرستان است که در یک دوره مسابقات کشوری مقام چهارم را کسب کرد.

 

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی باید درآمدزا باشند، گفت: در بخش ورزش اعتبارات می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت‌های ورزشی باشد که متأسفانه اعتبارات در این بخش کم است.

 

سرپرست ورزش و جوانان اسدآباد با بیان اینکه 31 هیئت ورزشی در شهرستان وجود دارد، افزود: اعتبارات بین هیئت‌های ورزشی توزیع می‌شود که البته هیئت‌هایی که فعالیت‌ها و برنامه‌های بیشتری داشته باشند، اعتبارات بیشتری دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal