آخرین اخبار

28. آذر 1394 - 15:56   |   کد مطلب: 29669
همگام با کاندیداهای مجلس در طول ثبت‌نام انتخابات دوره دهم مجلس:
ورود امیر نبی‌زاده در انتخابات مجلس با شعار ایجاد اشتغال و کارآفرینی با بدست آوردن رأی پاک
در اولین روز از ثبت نام دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی امیر نبی‌زاده یکی دیگر از کاندیداهای مجلس با جمعی از طرفداران خود در محل ثبت نام در فرمانداری حضور یافت.

به گزارش آوای سیدجمال، در حاشیه ثبت‌نام از این کاندیدای مجلس در گفت‌وگویی با خبرنگاران با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید منافع ملی را مدنظر قرار دهند و تصمیم‌گیری آن‌ها در چهارچوب قانون باشد.

 

امیر نبی زاده با بیان اینکه یک نماینده مجلس باید توانمند در همه حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشد، گفت: نماینده ای برای مردم اصلح‌تر است که قانون اساسی و ارزش‌های نظام را ارزش و احترام بگذارد.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به حوزه تحصیلات بنده تمایل دارم که در کمیسیون اجتماعی و اشتغال باشم، گفت: آنچه مسلم است آن است که همه باید به قانون و نظر شورای نگهبان احترام بگذاریم.

 

این کاندیدای مجلس با بیان اینکه ارتباط با مردم در تصمیم گیری ها و قانون گذاری ها نقش مهمی را دارد، گفت: بنده از طریق فضای مجازی با مردم ارتباط تنگاتنگی داشتم.

 

وی گفت: معتقدم که هزینه های زیادی که برای انتخابات می‌شود، از نظر بنده کاملا" مردود است ونماینده ای که با هزینه های هنگفت می‌خواهد به مجلس برود، نه به درد ملت می‌خورد و نه درد مصالح ملی؛

 

نبی زاده با بیان اینکه کارآفرینان موتور متحرکه اشتغال کشور محسوب میشوند، گفت: کسب و کارهای کوچک در جامعه نیازمند توجه و تصویب قانون است که این یکی از شعارهای انتخاباتی بنده است که دنبال میکنم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal