آخرین اخبار

1. دى 1394 - 14:25   |   کد مطلب: 29689
در دومین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس انجام شد:
ثبت‌نام اکبررنجبرزاده در انتخابات مجلس با شعار خدمت‌ به مردم
در دومین روز از ثبت نام از کاندیداهای مجلس، اکبر رنجبرزاده با شعار جریان خدمت‌رسانی به مردم وارد انتخابات شد.

به گزارش آوای سیدجمال، ثبت از کاندیداهای مجلس در انتخابات دهمین دوره از انتخابات ادامه دارد و برخی از افراد با درد دست داشتن مدارک خود برای ثبت نام در ستاد انتخابات در محل فرمانداری حضور یافتند.

 

در دومین، سومین و چهارمین روز از هفته ثبت‌نام از کاندیداها در دهمین دوره انتخابات مجلس، شش نفر در شهرستان اسدآباد ثبت نام کردند.

 

اکبر رنجبرزاده یکی از کاندیداهای ثبت نامی در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی بود که در دومین روز از این هفته ثبنت نام کرد.

 

ایشان در حاشیه ثبت نام خود در گفت‌وگو با خبرنگار ما، به جایگاه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این مجلس می‌تواند سرنوشت ملت را در عرصه‌های داخلی حل و فصل کند.

 

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید متفاوت از دیگر مجالس کشورهای دیگر باشد، چرا که فرهنگ، دین، ایدئولوژی، قرآن و مکتب با راهی را برای ما ترسیم کرده است که صرفا" مسئولیت و الا غیر؛ این جایگاه یک جایگاه خدمت رسانی است که باید با تمام وجود فرد مسئول برای خدمت  به مردم گام بردارد.

 

کاندیدای مجلس حوزه اسدآباد با بیان اینکه انگیزه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی و با توجه رهنمودهای رهبری و امام راحل باید مسیر و حرکت مجلس مشخص باشد، افزود: در صورتی که به مجلس راه یابم، با توجه تخصصی که در رشته تحصیلی خود دارم، قطعا" در کمیسیون حوزه بهداشت و اجتماعی فعالیت خواهم کرد.

 

وی با بیان اینکه با انگیزه خدمت به مردم در انتخابات مجلس ثبت نام کرده ام، افزود: بنده تابع قوانین شورای نگهبان هستم و بیشتر به منزله خدمت به مردم در این راه گام برداشته ام.

 

رنجبرزاده ساز و کار ارتباط نمایندگان با مردم این است که سه روز را در مجلس و روزهای دیگر هفته را با مردم و برای پیگیری مشکلات آنان در حوزه انتخابیه باشد، که بنده در این زمینه قطعا" پیگیر مسائل و مشکلات مردم خواهم بود.

 

وی با بیان اینکه حداقل‌هایی برای انتخابات ضروری است که هیچ کس نمیتواند این امر را منکر شود، افزود: البته ریخت و پاش‌های غیرمعمول و سرمنشأ این هینه ها از کجا تأمین می‌شود، باید برای همگان جای سؤال باشد و برای بنده هم خوشایند نیست و این امر را محکوم می‌کنم.

 

کاندیدای مجلس حوزه اسدآباد با بیان اینکه در دوره هشتم انتخابات مجلس که وارد مجلس شدم، با 18 میلیون تومان رأی منتخب شدم، افزود:  اسناد و مدارکی هم وجود دارد که برخی با 200 میلیون تومان نیز در انتخابات حضور پیدا کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به پشتوانه پولی و مالی غیر از آگاهی بخشی وارد انتخابات می‌شوند، یک نوع فساد است  و کسی که ریشه در فساد داشته و وارد مجلس شود، قطعا" مجلس ناخالصی شکل خواهد گرفت.

 

رنجبرزاده با بیان اینکه ملاک و معیار انتخاب فرد اصلح از بین کاندیداها باید از نظر امام(ره) و رهبر انقلاب و در چارچوب قرآن و اسلام باشد و مردم نیز حق دارند که اگر در بنده صلاحیتی را دیدند، رأی دهند و وگرنه غیر از این باشد، خیانت کرده و باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی این مهم باشند.

 

کاندیدای مجلس حوزه اسدآباد ادامه داد: اگر کاندیداها با هدف خدمت آمده باشد، ضرورتی ندارد که با هر ترفند و حیله و نیرنگی در مسیر انحرافی تلاش کند رأی مردم را بگیرد و این یک نوع اخاذی است و خداکند که کسانی در این راستا گام برداشته اند از این شیوه اخاذی استفاده نکرده باشد.

 

وی افزود: خطر جدی برای مجلس است که اگر کاندیداها با شیوه اخاذی وارد شوند و قطعا" آنان برنامه‌ای برای مردم و توسعه و آبادانی نخواهند داشت و قطعا" ضربه هم به مردم و نظام خواهند زد.

 

رنجبرزداه با بیان اینکه در شناخت کاندیداها بنده به عنوان یک کاندیدا خود را به اندازه میشناسم و این مردم هستند که باید ما را به خدمان معرفی کنند تا به بهترین و اصلح ترین اننتخاب برسند و از مردم می‌خواهم که سلیقه های شخصی خود را کنار گذاشته و در انتخاب کاندیداها شفاف باشند و به گذشته و حال آنان و همچنین عملکرد آنان بنگرند.

 

وی به توزیع ناعادلانه امکانات در اسداباد اشارخه کرد و گفت: اگر امروز اسدآباد در زمینه امکانات با محدودیت‌های زیادی روبرو است یکی از ولایل آن این است که مردم در انتخاب افراد اصلح و افراد برنده ای که به مجلس راه یابند و از شهرستان دفاع کند کوتاهی می‌کنند.

 

کاندیدای مجلس حوزه اسدآباد با بیان اینکه بنده با شعار جریان خدمت‌رسانی  به مردم وارد انتخابات شدم، افزود: بر این باور هستیم که مردم شعور، آگاهی و عقل دارند و همین شعور آنان است که پشتوانه ما است و  هدف هم همان خدمت است.

 

وی با تأکید بر اینکه بار مجلس بار سنگینی است و باید برای مردم از جان مایه گذاشت، افزود: باید از مردم، برای مردم و در خدمت آنان کار و تلاش کرد.

 

رنجبرزاده با بیان اینکه گرایش بنده اصوالگرایی است و با اعتقاد به ولایت پا در این عصه گذاشتم، افزود: چه نماینده باشم و چه نباشم، در هر نقطه از این سرزمین فعالیت سیاسی و غیر سیاسی داشته باشم و یا نداشته باشم، اعتقادم رهبری است و تنها راه نجات این کشور را هم در وجود ایشان می‌دانم چرا که اگر خدای نکرده این جایگاه رهبری تضعیف شود، ایرانی دیگر آباد و سربلند نخواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ن

 

 

 

دیدگاه‌ها

اقای محترم برخلاف قانون انتخابات از امروز دارید تبلیغ علنی میکنید

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal