آخرین اخبار

2. دى 1394 - 10:16   |   کد مطلب: 29692
در چهارمین روز از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، منوچهر فاضل دارای دکتری تخصصی گوش، حلق و بینی به عنوان یکی دیگر از کاندیداهای مجلس دوره نهم در اسدآباد ثبت نام کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، در حاشیه ثبت نام این کاندیدای مجلس در گفت‌وگویی با خبرنگار ما، ارتباط نمایندگان با مردم را بدون واسطه خواند و اظهار کرد: باید یک نماینده بدون واسطه مردم را پذیرا باشد و مشکلات آنان پیگیری و حل کند.

 

منوچهر عواطف‌فاضلی در پاسخ به این سؤال که چقدر به هزینه ها در انتخابات اعتقا  دارید و چه میزان هزینه خواهید کرد، گفت: بالاترین و اصلی‌ترین سرمایه و هزینه مردم هستند و بنده اعتقادی به هزینه انتخاباتی ندارم.

 

وی  با تأکید بر اجرای عدالت و اقتصاد مقاومتی در جامعه، گفت: قطعا" با اقتصاد مقاومتی آینده جامعه و اقتصاد و تولید تضمین خواهد شد.

 

کاندیدای مجلس دوره دهم اسدآباد با بیان اینکه بنده با شعار صداقت، کار و تلاش وارد انتخابات شده ام، افزود: توسعه پایدار در جامعه توجه به اقتصاد مقاومتی است و برای درمان این بیماری اقتصاد تنها و بهترین راه توجه به این شعار است.

 

وی با بیان اینکه اختیارات مجلس شواری اسلامی در حوزه تصویب قانون، قانونگذاری و نظارت بر دیگر قوای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: البته پیگیر مشکلات مردمی نیز یکی از وظایق دیگر نمایندگان مجلس است.

 

عواطف‌فاضلی گرایش سیاسی خود را مستقل خواند و افزود: توجه به بیمه روستاییان، محصولات کشاورزی، مشکلات فراروی آنها از برنامه های مهم بنده است.

 

وی در پاسخ به اینکه وقتی برخی از کلمات مانند « مردم»، «کشاورز»، «تورم»، «ازدواج، شغل و آینده جوانان»، «شکست در انتخابات» را می‌شنوید، چه چیزی به ذهنتان خطور می‌کند، گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام، کشاورز پایه اصلی تولید، تورم این مهم باید کنترل شود و آینده و اشتغال و ازدواج جوانان از مهمترین دغدغه بنده و در مورد شکست در انتخابات باید بگویم که شکستی در کار نیست چرا که هدف خدمت به مردم است.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal