آخرین اخبار

2. دى 1394 - 0:00   |   کد مطلب: 29695
مختار فقیه نورمحمدی یکی از این کاندیداهای ثبت نامی در دوره دهم مجلس است که با شعار «هیهات من الذلة» در انتخابات امسال حضور می‌یابد.

به گزارش آوای سیدجمال، یکی از این کاندیداهای ثبت نامی در دوره دهم مجلس مختار فقیه نورمحمدی است که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد  در رشته مترجمی در دانشگاه‌های اسدآباد مشغول فعالیت است.

 

این کاندیدای دوره دهم مجلس در اسدآباد، در حاشیه ثبت نام خود در انتخابات امسال، اظهار کرد: به نظر من یک نماینده باید اول از همه پیرو خط امام حسین(ع) باشد و حق را اگر چه ضعیف هم  باشد بر همه چیز مقدم بداند، از نزدیک با مردم ارتباط داشته و از مشکلات مردم از نزدیک مطلع باشد.

 

وی با بیان اینکه نماینده باید  قبل از اینکه مردم از مشکلات خود گلایه کنند به عنوان یک شهروند مشکل را شناسایی کرده باشد و به چاره جویی برای حل ان بپردازد، افزود: این فرد در جایگاه مجلس باید فرصت‌های شغلی موجود در شهرستان را با اطلاع رسانی و برگزاری ازمون استخدامی پر کند حتی اگر این شغل نگهبانی یک سازمان و یا کارهای دیگر باشد.

 

فقیه نورمحمدی با تأکید بر اینکه یک نماینده مجلس نباید هیچ کس را بر دیگری مقدم بداند و باید همه را به یک چشم ببیند، تصریح کرد: باید کسی باشد که  برای کسب رای به کارهای غیر اخلاقی متوسل نشود چرا که نماینده ای که اخلاق نداشته باشد در اینده برای ملت نیز دلسوزی نخواهد کرد.

 

وی ادامه داد: او باید در حوزه ای که کاندید می‌شود زندگی کرده باشد نه اینکه در شهرهای دیگر زندگی کند و از چند و چون امور شهرستان اگاه نباشد و باید کسی باشد که هنوز هم وجدانش از کارهای نادرستی که انجام می‌دهد درد می‌گیرد و از اینکه بگوید اشتباه کردم خجالت نکشد.

 

این کاندیدای دوره دهم مجلس در اسدآباد یادآور شد: نماینده یعنی کسی که برای خدمت کردن به مردم مکان و زمان نشناسد و تمام کسانی که تا حالا به کمک بنده نیاز پیدا کرده اند می‌دانند که بنده بین غریبه و اشنا هرگز تبعیض قائل نشده ام و به همه تا جایی که امکان داشته کمک کرده ام.

 

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه حزب من حزب امام حسین(ع) است و شعارم «هیهات من الذلة»، ارزوی روزی را کرد که کاندیداها به جای هزینه کردن برای تبلیغات آن را صرف کمک‌های انسان دوستانه کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal