آخرین اخبار

3. دى 1394 - 19:27   |   کد مطلب: 29707
در ششمین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس کیومرث سرمدی یکی دیگر از کاندیداهای حوزه انتخابیه اسدآباد در دهمین دوره مجلس در ستاد انتخابات این شهرستان حضور یافت.

به گزارش آوای سیدجمال، این کاندیدای مجلس دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تاریخ ملل اسلامی است که در دوره هشتم انتخابات مجلس نیز حضور یافت.

 

وی نظارت بر اجرای  قانون و امر  قانونگذاری را از وظایف نمایندگان مجلس خواند و افزود: دومین بار است که در انتخابات مجلس حضور می‌یابم و هدفم تنها خدمت به مردم و نظام است.

 

سرمدی ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح را صداقت در گفتار و اعتقاد به نظام و مردم خواند و افزود: بنده با توجه به سوابق خود در حوزه فرهنگی اگر در مجلس حضور یابم در کمیسیون فرهنگی فعالیت خواهم داشت.

 

این کاندیدای مجلس با بیان اینکه عکس العملم در تأیید و یا رد صلاحیت از سوی شورای نگهیان اعتقاد به قانون است، گفت: بنده در این زمینه به قانون تمکین می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه ملاک بنده در انتخابات مادی نیست و مردم بنده را می‌شناسند، افزود: اعتقادی به هزینه ندارم و پولی هم ندارم که در این راستا هزینه کنم.

 

سرمدی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: شکست در انتخابات یک امر طبیعی است و ما تابع انتخاب مردم هستیم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

آقای سرمدی شما یکی از قربانیان سیاست کثیف شهرستان هستید .جایگاه شما تو قلب ماست ولی حیف که مدت هاست پول تو انتخابات حرف اول رو می زنه و شما هم پولی ندارید.مخلص هر چی ادم با اخلاص

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal