آخرین اخبار

4. دى 1394 - 13:26   |   کد مطلب: 29711
در چهارمین روز ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسدآباد، سیدعلی موسوی‌نژاد کاندیدای دیگر مجلس است که با شعار «ما شیفتگان خدمتیم؛ نه تشنگان قدرت» وارد صحنه شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، این کاندیدای مجلس دارای مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی است که برای اولین‌بار در انتخابات مجلس شرکت کرده است.

 

سیدعلی موسوی‌نژاد در حاشیه ثبت نام خود در دهمین دوره از انتخابات مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، محور اساسی حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی را از طریق منتخبان مردم دانست که در مجلس شواری اسلامی اجتماع می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت نمایندگی در مجلس قائم به شخص است و هر نماینده در برابر یک ملت مسئول است، گفت: مجلس حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد و شرح و تفسیر قوانین عادی در صلاحیت این مجلس است.

 

این کاندیدای دوره دهم مجلس خاطرنشان کرد: نماینده باید کسی باشد که متعهد به پاسداری از حریم اسلام و حافظ دستاوردهای انقلاب و مبانی اصلی نظام و قانون اساسی باشد، همچنین در راستای اعتلای همه جانبه کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به آنان پایبند باشد.

 

وی با بیان اینکه احساس تکلیف کردم که در این عرصه گام بردارم، افزود: اگر انتخاب شوم تمام سعی و تلاش خود  را برای رفع مشکلات مردم منطقه انجام میدهم.

 

موسوی‌نژاد با اشاره به فرمایشات شهید دکر شهید بهشتی، یادآور شد: با شعار «ماشیفتگان خدمتیم؛ نه تشنگان قدرت» وارد این صحنه انتخابات شدم.

 

وی با بیان اینکه هزینه انتخاباتی را قبول دارم و برای هر فعالیتی حداقل سه گزینه مدیریت، برنامه ریزی و امور مالی ضروری است، گفت: من تمام سعی و تلاش خود را برای عرفی خود از طریق آماده سازی و اطلاع رسانی و ارتقاء سطح دانش همگانی به کار میگیرم.

 

این کاندیدای دوره دهم مجلس ادامه داد: بنده از نظر مالی تمکن مالی ندارم و در حد اجاره یک مکان انتخاباتی و چاپ تعدادی پوستر تبلیغاتی اقدام خواهم کرد  اعتقادی به هزینه های گزاف ندارم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal