آخرین اخبار

9. دى 1394 - 8:51   |   کد مطلب: 29739
یک رزمنده بسیجی با بیان اینکه پدیده نفوذ یک واقعیت غیر قابل انکار در انقلاب اسلامی ایران است که شناخت آن مورد تاکید رهبری است، گفت: برای اجرای طرح و نقشه در این پدیده نیاز به بدنه اجتماعی است که البته ملت هوشیار و آگاه ایران دیگر بعد از «9 دی» اجازه این توطئه های شوم را به دشمن نخواهد داد.

به گزارش آوای سیدجمال، نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه «9 دی» یادآور اوایل انقلاب و آن همدلی‌ها است، اظهار کرد: ملت غیور به قدری هوش سیاسی دارند که اگر یقین کنند عده ای کیانشان را هدف گرفته اند، یکپارچه و متحد می‌شوند.

 

وی  با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص فتنه سال 88، تصریح کرد: بخشی از اقدامات سال 88 نتیجه نفوذ بود که به قول حضرت اقا در راس آن دشمنان خارجی نظام قرار داشتند وبنای انها این بود، برنامه ی خود را از طریق جریان نفوذ عملی کننند.

 

این رزمنده بسیجی ادامه داد: ولیکن تمامی آن صحنه های سال 88 تنها حاصل نفوذ نبود، بلکه بخش دیگری ازآن جریان با بی بصیرتی، حماقت‌ها و کینه های کور به وجود آمد.

 

وی با بیان اینکه پدیده نفوذ برای اجرای طرح و نقشه خود به بدنه اجتماعی نیاز دارد، افزود: 9 دی بدنه اجتماعی تولیدی جریان نفوذ را به تحلیل برد؛ راس فتنه و فریب خوردگان داخلی همان نیت را  همچنان داشتند ولیکن بعد از 9 دی دیگر کسی را برای اجرای برنامه نکردند در واقع هیچ جریانی جرأت نکرد خود را در برابر امت قرار بدهد.

 

نادری با اشاره به اینکه حضور 73 درصدی در عرصه بین الملل یک برند مردم‌سالاری تولید می‌کرد، افزود: نظام به پشتوانه آن رأی حداکثری میتوانست اراده خود را که تولید قدرت ملی و کسب منافع ملی حداکثری بود از جامعه بین الملل مطالبه کرده و سیاست‌های خود را با قدرت بیشتری به پیش ببرد ولیکن آن فتنه مانع تولید قدرت ملی حداکثری شد و برعکس ما را در برابر پیشگاه بین الملل بدهکار وانمود کرد.

 

وی با بیان اینکه پدیده نفوذ یک واقعیت غیر قابل انکار در انقلابات از جمله انقلاب ما است، افزود: ولیکن همانگونه که گفته شد نفوذ برای اجرای برنامه های خود نیاز به بدنه ی اجتماعی دارد،که ملت با بصیرت کافی و درایت تمام باید اجازه ورود برنامه ی شوم جریان نفوذ در توده را ندهد و البته در این میان وظیفه ی افراد نخبه و بصیر حساس تر است.
 
 

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal