آخرین اخبار

9. دى 1394 - 17:30   |   کد مطلب: 29742
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت:
حضور حماسی مردم اسدآباد در مراسم «9دی»
همزمان با سالروز «9 دی»حماسه تاریخی ملت ایران در سال 88، مراسم بزرگداشتی در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در این مراسم که اقشار مختلف مردم حضور پر شور و گسترده داشتند، امام جمعه اسدآباد در سخنرانی خود روز «9 دی» را یوم الله و روز حماسی، تاریخی و انقلابی خواند و اظهار کرد: «9 دی» کمتر از یوم الله 22 بهمن نیست و حضور مردم در این روز در محکوم کردن فتنه فتنه گران یک حضور باشکوه و به یادماندنی بود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به فتنه سال 88 گفت: یک سری افراد خود فروخته و مذور با بهانه دادن دست دشمنان رأی شیرین ملت را در انتخابات به کام مردم تلخ کردند.

 

وی گفت: اگر نبود همراهی و همگام شدن ملت ایران در روز 9 دی فتنه سال 88 سرکوب نمی‌شد و به نفع دشمنان انقلاب در این میان ناکام می ماند.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی از مردم خواست یک بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دهند که در همه صحنه‌ها حضور دارند.

 

وی ادامه داد: نباید در این انتخابات وحدت مردم خدشه‌دار  شود و آرامش جامعه بر هم زده شود.

 

حسینی مجد با تأکید بر قدرشناسی مردم از نظام و انقلاب از آنان خواست افراد کاندیدای اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان انتخاب کنند.

 

همچنین امام جمعه ایلام با گرامیداشت روز «9 دی» اظهار کرد: این روز، یوم الله است و تجلی بصیرت و میثاق ملت ایران است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمتقی لطفی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز 9 دی نقشه شوم فتنه گران را در سال 88 بر آب کردند، گفت: ایران تاریخ پر ماجرایی دارد که توطئه ها  و دسیسسه های زیادی در آن صورت گرفت اما حضور مردم در صحنه مانع از آن شد که فتنه و توطئه به نتیجه برسد.

 

وی تصریح کرد: فتنه 88 در واقع کینه های انباشته شده ای در دل افراد بی بصیرت بود که روزها در کنار امام بودند و امروز در مقابل مقام معظم رهبری جبهه گرفته و باعث ایجاد فتنه شدند.

 

لطفی با بیان اینکه انقلاب ما نظام رحمت است اما برای دشمنان نظام رحمت نیست و آنان به دنبال اسن هستند که آن را سرنگون کنند، افزود: 9 دی یاداور روزهای حماسی و انقلابی بزرگی است که موجب خنثی شدن بزرگترین فتنه تاریخ ایران شد و این مهم باید نسل به نسل مرور شود.

 

در ادامه مراسم یکی از شاعران شهرستان کبودرآهنگ اشعاری با موضوع فتنه و 9 دی سرود و همچنین مردم در محکوم کردن دشمن و فتنه فتنه گران شعارهای کوبنده ای « الله اکبر»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» سر دادند.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal