آخرین اخبار

12. دى 1394 - 10:00   |   کد مطلب: 29750
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد با اشاره به انجام مراحل ثبت‌‌نام برای دریافت کارت هوشمند ملی و افزایش ولادت نسبت به سال گذشته، گفت: تاکنون 2 هزار و 500 کارت هوشمند ملی صادر و تحویل شده است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ مظفر محقق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با ارائه گزارشی از عملکرد اداره ثبت احوال شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه تعداد یک‌هزار و 599 مورد واقعه ولادت در اسدآباد به ثبت رسیده است.

 

وی افزود: نرخ ولادت در مهلت قانونی 15 روز معادل 99.8 درصد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد 102 مورد ولادت افزایش یافته است.

 

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد تصریح کرد: فراوانی نام در بین پسران به ترتیب به نام امیرعلی، محمدطاها، ابوالفضل، امیرحسین و علی و برای دختران به ترتیب فاطمه، زهرا، نازنین زهرا، ریحانه و زینب بوده است.

 

وی از ثبت 472 مورد فوتی در شهرستان طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: نرخ وفات در این شهرستان 5.6 در هزار و صد ثبت در مهلت قانونی 99.6 درصد است.

 

محقق یادآور شد: طی این مدت تعداد 887 مورد واقعه ازدواج در سطح شهرستان به ثبت رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام و ارائه درخواست کارت هوشمند ملی در حال انجام است، ادامه داد: تعداد 2 هزار و 500 کارت هوشمند ملی صادر و تحویل شده است.

 

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد از شهروندان اسدآبادی که در سن 15 سالگی هستند، خواست برای صدور کارت هوشمند ملی به این اداره مراجعه کنند.

 

وی به منظور تسریع در فرایند صدور کارت شناسایی هوشمند ملی از مردم خواست چنانچه به سن 15 سالگی کامل نرسیده‌اند و شناسنامه آنها تاکنون عکس‌دار نشده است، برای انجام این مهم در اسرع وقت اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal