آخرین اخبار

27. دى 1394 - 8:15   |   کد مطلب: 29850
فرمانده انتظامی اسدآباد خبرداد:
دستگیری قاتل راننده پژو سرقتی در اسدآباد
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان قاتل راننده پژو سرقتی در عرض کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ علیبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از دستگیری قاتل راننده مسافربری خبر داد و در تشریح این حادثه گفت: با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان قاتل راننده اتومبیل پژو سرقتی در عرض کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.

 

وی گفت: این جنایت در هفته گذشته انجام شد و پس از کشف جسد راننده مقتول در حوالی شهرک صنعتی کنگاور اقدامات پلیسی را آغاز و 2 ساعت پس از این حادثه موفق به دستگیری عامل اصلی قتل شدیم.

 

فرمانده انتظامی اسدآباد همچنین گفت: دو همدست قاتل نیز متواری هستند که توانسته ایم یکی از آنان را شناسایی کنیم.

 

وی افزود: این سرعت عمل در دستگیری فرد مذکور حاکی از آمادگی بالای حافظان امنیت در شهرستان اسدآباد است که باید به فال نیک گرفته شود.

 

علیبخشی در بخش دیگری از صحبت‌های خویش گفت: در طی 3 ماه گذشته موفق به توقیف 400 دستگاه وسیله نقلیه شده ایم که دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان بوده اند.

 

وی تصریح کرد: توقیف اینگونه خودروها باعث جاری شدن قانون در سطح جامعه خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه گفت: این حجم برخورد با رانندگان متخلف توانسته است رتبه اسدآباد در زمینه مذکور را به رتبه یک استان ارتقا دهد.

 

وی درباره برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز گفت: با اقدامات پلیسی انجام شده 18 باند تهیه و توزیع این مواد در سطح شهر شناسایی و خنثی شده اند و گردانندگان این باندها نیز پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شده اند.

 

علیبخشی در تکمیل این خبر گفت:برخورد شدید مراجع قضایی با اینگونه افراد میتواند در از بین بردن پدیده شوم اعتیاد تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

وی در پایان صحبت‌هایش نیز اشاره ای به انتقادات وارده به پلیس110 شهرستان داشت و گفت: انتقاداتی که به این مرکز وارد میشود به دور از انصاف است چرا که وسعت شهرستان زیاد است و این اداره دچار محدودیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری است که در صورت همکاری مردم میتوان زمان حضور مامورین 110 در محل وقوع جرم را به چند دقیقه کاهش داد تا شاهد اینگونه انتقادات نباشیم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal