آخرین اخبار

29. دى 1394 - 14:40   |   کد مطلب: 29886
دادستان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه گزارشاتی مبنی بر استفاده از اموال دولتی در تبلیغات انتخاباتی و حضور کارکنان و مدیران در این گونه مجالس رسیده، گفت: تاکنون این گزارشات را بر سقم آن گذاشته و گفته ایم که صحت ندارد اما از این پس با متخلفان برخورد قاطع‌ خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ پارسا در شورای اداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه متأسفانه تخلفات اداری در سطح شهرستان به ما گزارش نمی‌شود، اظهار کرد: در قانون آمده است که هر اداره ای مکلف است که جرمی که در زیردستان اداره انجام م‌یشود را به دادستان گزارش کند و در صورتی که این گزارشات به دادستانی شهرستان ارجاع داده نشود و از مراجع دیگر اطلاع داده شود، قطعا" آن مدیر هم جزء متخلفان محسوب خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در راستای حفظ بیت المال تخلفاتی که در سطح اداره و یا شهرستان می‌بینید و شناسایی می‌کنید را به ما گزارش کنید، افزود: این تخلفات شامل همه شئونات اعم از کنارکنان و یا ارباب رجوع ها است که نباید با مماشات با این قضایا برخورد نشود.

 

دادستان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه رضایت‌مندی از 80 اداره دولتی برای ما محرض شده است، گفت: در این زمینه مردم هم قدردانی از برخی ادارات را داشتند که ما از آنان بخاطر ارائه خدمات مناسبشان قدردانی می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه اخبار و گزارشاتی از شرکت کارکنان و رؤسای ادارات در مجالس تبلیغاتی به گوش ما می‌رسد، گفت: در بازخورد اولیه ما اعلام تأسف می‌کنیم برای اینکه ما رؤسای ادارات را در جایگاه آن اداره می‌بینیم و از آنان می‌خواهیم که کرامت، شأن و جایگاه خود را نگه دارند.

پارسا با بیان اینکه بر اساس برخی از گزارشات مبنی بر استفاده از اموال دولتی برای تبلیغت انتخاباتی را داریم، گفت: تاکنون این اخبار و گزارشات را به استان منعکس نکرده ایم و از این پس ملاحظه هیچ کس را نخواهیم کرد.

 

وی افزود: این اخبار و گزارشات را تاکنون بر سقم آن گذاشته ایم و گفته یم صحت ندارد اما از این پس با برخورد قاطع تری خواهیم داشت چرا که تنها صحت و سلامت انتخابات بری ما مهم است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal