آخرین اخبار

3. بهمن 1394 - 9:21   |   کد مطلب: 29934
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآباد:
انتخابات امسال هم تهدید و هم یک فرصت است
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآباد با بیان اینکه انتخابات پیش رو هم تهدید و هم یک فرصت است، گفت: از آن جهت تهدید است که مبادا کاندیدایی وارد مجلس شود که مطابق معیار رهبری نباشد و از جهتی فرصت است که مشارکت بالا برود

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام احسان عباسی  در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، اظهار کرد: انتخابات را می‌توان هم یک فرصت وهم  یک تهدید به حساب اورد.

 

وی با بیان اینکه انتخابات با مشارکت بالا در هر کشوری یک فرصت برای آن کشور در مجامع بین الملل به حساب می‌اید، گفت: هر چه درصد مشارکت در انتخابات بالا باشد، آن کشور دموکراسی  و با مقبولیت ملت خواد بود.

 

عباسی ادامه داد: درصد مشارکت در اروپا حدود 60 درصد و در امریکا پنجاه درصد است.

 

وی تصریح کرد: از آن جهت انتخابات تهدید خواهد بود که در کشور با آرایی که مردم به کاندیدای موردنظرشان میدهند، افرادی انتخاب شوند که معیارهای آنان معیار بیان شده از سوی مقام معظم رهبری نباشد و این خود تهدید است.

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی اسدآبادادامه داد: بنابر فرمایشات رهبری کسانی که نظام  و اسلام را قبول نداشته باشند، این‌ها بزرگترین تهدید است، مصداق بارز این مساله هفت نماینده در یک دوره نماز نمی‌خواندند و اصلا" قبول نداشتند که آسیب‌هایی از این افراد به کشور وارد شد.

 

وی با یان اینکه منظور از نفوذ افراد این نیست که افرادی از بیرون وارد می‌شوند بلکه منظور ورود همین گونه افراد در بدنه نظام  و مجلس می‌باشد، گفت: باید اگاهی انتخاباتی مردم را بالا برد و این وظیفه همه  بلاخص افراد تاثیرگذار و روحانیت و رسانه ها می‌باشند.

 

عباسی با اشاره به توطئه دشمنان نظام  و انقلاب در خارج  و تمامی کشورهای دشمن و مستکبرین جهان به این انتخابات، گفت: ان دشمنان به این انتخابات امید بستند که در این دو انتخابات پیشرو هدفشان تضعیف جایگاه رهبری و ولایت فقیه است.

 

وی یادآور شد: تمامی دشمنان قوای خود را برای این دو انتخابات مهم صرف می‌کنند که اولا" انگیزه شرکت در انتخابات را پایین بیاورند و نیز افرادی انتخاب شوند که بعدا" در زمین انها بازی کنند و در اهداف به انها کمک کنند و خواسته یا ناخواسته مهره های شطرنج انها باشند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

سامانه جامع اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات مردمی تام تام افقی نو در اطلاع رسانی انتخابات اپلیکیشن موبایلی ویژه نامزدهای انتخاباتی - 29بهمن تا 5اسفند ماه 1394 انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم و مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم اسفند(94) اطلاعات عمومی و اختصاصی نامزدهای انتخاباتی در کل کشور دارای مجوز رسمی به شماره 20105525 از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر http://www.taam.ir شماره سامانه تلفن گویا 33127088 086 شماره سامانه پیامک 30007650005255

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal