آخرین اخبار

4. بهمن 1394 - 5:54   |   کد مطلب: 29938
در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد:
برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس اسدآباد
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش اموزی اسدآباد از برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام احسان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از برگزاری نمایشگاه‌های انقلاب در سطح مدارس در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها به همت اعضای دانش‌آموز  در اتحادیه انجمن اسلامی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: دانش آموزان شش مدرسه دخترانه در شهر و یک مدرسه در روستا و همچنین در واحد برادران در چهار مدرسه  نمایشگاه برگزار می‌شود.

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی اسدآباد با بیان اینکه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از اول دهه فجر به مدت ده روز برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه‌ها با چندین غرفه‌ با موضوعات خاصی مانند دستاوردها و خلاقیت دانش‌آموزان،  دفاع مقدس و شهدا،  ولایت فقیه برپا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس برتر در شهرستان در دو واحد مستقل داوری می‌شوند و به مرحله استانی و کشوری راه می‌یابند، افزود: البته  در سطح کشور نیز در مراکز استان‌ها مستقل  و شهرستان‌ها مستقل انتخاب می‌شوند و نیز جوایز نقدی به  تمامی اعضا و کادر مدرسه داده می‌شود.

 

عباسی با بیان اینکه جوایز در هر مرحله متفاوت است، خاطرنشان کرد: علاوه بر جوایز تمامی مدارسی که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، برای تمامی مدیران و معاونین مدارس از سوی وزیر آموزش و پرورش تقدیرنامه دریافت می‌شود.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal