آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 11:13   |   کد مطلب: 29987
پدر شهیدان عبدکوند با تأکید بر حضور قشرهای مختلف مردمی و دولتی در یادواره‌ها، گفت: فراموش کردن شهدا بی‌وجدانی و بی‌حرمتی به نظام است چرا که جامعه اسلامی ایران چه مسئول و چه غیرمسئول هر چه دارد، از شهدا دارد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ بابامراد عبدکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه نباید یاواره‌های شهدا در سطح شهرستان کمرنگ جلوه کند و باید به قوت خود برگزار شود، اظهار داشت: بنیاد شهید، سپاه و دولت باید این‌گونه این برنامه‌ها را با شکوه و حضور بیشتری برگزار کنند.

 

وی با تأکید بر حضور مدیران و مسئولان دولتی در یادواره‌های شهدا، گفت: اگر مدیر و یا مسئولی بخواهد به جامعه، نظام خدمت کند و پیشتیبان ولایت فقیه باشد باید در یادواره‌های مزین به نام شهدا شرکت کنند.

 

پدر شهیدان عبدکوند با بیان اینکه نباید از مجالس یادواره شهدا سؤاستفاده سیاسی کرد، گفت: حضور هر فردی چه مسئول و غیرمسئول یک وظیفه است که باید هم به وظیفه خودشان واقف باشند.

 

وی با بیان اینکه سپاه نهال و برخواسته از انقلاب خواند و افزود: این نیروها به عنوان بازوان قوی نظام و ولایت فقیه و همچنین دلسوز خانواده‌های معظم شهدا هستند.

 

پدر شهیدان عبدکوند یادآور شد: در بین نیروهای دولتی هم برخی نسبت به خانواده معظم شهدا ارادت دارند و اگر زمانی افراد از نیروهای دولتی و یا هر نهادی دیگر بخواهد نسبت به شهدا بی حرمتی کند، ما اعتقادی به آنان نخواهیم داشت چرا که هر چه داریم از شهدا است.

 

وی با بیان اینکه فراموش کردن شهدا بی‌وجدانی است، افزود: بنیاد شهید در گذشته نسبت به خانواده معظم شهدا بیشتر حمایت میکردند و باید پشتیبانی از این خانواده ها را در اولویت کار خود قرار دهند چرا که این انقلاب و مسئولان هر چه دارند از شهدای ما دارند.

 

نورمراد و محمدعلی عبدکوند دو شهید دوران دفاع مقدس هستند که در عملیاتهای مختلفی را  در جبهه های جنگ داشتند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal