آخرین اخبار

16. بهمن 1394 - 11:36   |   کد مطلب: 30099
فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به هدف اصلی رزمندگان ایرانی به عنوان مدافع حرم در سوریه، گفت: اگر امروز رزمندگان ما در سوریه مقابل داعش ایستاده اند، دلواپس انقلاب، ولایت، رهبری و ناموس ملت هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، یادواره 6 شهید دانشجوی اسدآباد با حضور گسترده مردم در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر اسدآباد برگزار شد.

 

در این مراسم یادواره پس از اجرای کلیپی در خصوص نفوذ ، سردار ابوالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت به سخنرانی پرداخت.

 

وی با مروری بر خاطرات خود با شهدا  در عملیات اوالفجر و فاو گفت: قدردان شهدا باشید و حضورتان را در این یادواره سعادتی بدانید که نصیب هرکسی نمی‌شود.

 

فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره ای به حضور مدافعان حرم در سوریه در دفاع از اسلام، گفت: رزمندگانی که در این عملیات‌ها در سوریه حضور دارند، به خواسته قلبی خودشان است و آنان برای دفاع از انقلاب و اسلام به سوریه رفتند و جهاد کردند و شهادت را به جان خریدند.

 

وی با تأکید بر درس گرفتن از عمل و رفتار شهدا و حضرت امام حسین(ع)، گفت: باید الگوی ما شخصیت‌های چون حضرت زینب(س) باشد که در کنار امام حسین(ع) و بعداز ایشان به ترویج اسلام پرداخت.

 

اهوازیان خطاب به مسئولانی که در خط ولایت نیستند، گفت: شما با انقلاب چکار کردید؟ چرا با آرمان‌های ما بازی می‌کنید، مگر نه اینکه هر چه دارید از این انقلاب و شهدا دارید؟

 

وی ادامه داد: آقای استانداری که می گویی برنامه تشییع شهدا سؤاستفاده است، مگر شهدا چه استفاده ای دارند؟ و یا مسئولی که نمی خواهی بوی شهید با یادواره در سطح شهر بپیچد، مگر نه اینکه هر چه داری از این شهدا داری؟

 

فرمانده قرارگاه نصرت گفت: مگر نه اینکه رهبر انقلاب گفتند که خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت و نظام هستند؟ پس چرا این گونه با یادواره شهدا رفتار میکنید؟

 

وی ادامه داد : اگر شما روز صد بار جلوی پای ما شهدا زانو بزنید و بگویید غلط کردم ، بازهم کم است و خدا شما را نمی‌بخشد و وای به حالتان که شهدا که با شما چکار کنند.

 

اهوازیان با بیان اینکه برخی ها را دلواپسین می‌خوانند افزود: بله ما دلواپس هستیم، دلواپس انقلاب و ولایت رهبری و ناموسمان؛ شما همچو معتادی می‌توانید راه رفته را برگردید و توبه کنید چرا که  اسلام توبه پذیر است و ما این فرصت را به شما می‌دهیم که جبران کنید.

 

وی با بیان اینکه برجام نتیجه تلاش‌های احمدی روشن‌ها و همدانی‌هاست، نه مال موس موس کردن و خندیدن به جک‌های اروپایی .

 

فرمانده قرارگاه نصرت به خنده رهبر انقلاب بعد از ده سال اشاره کرد: بنیازم به این خنده دلنشین حضت آقا که بر لبان‌شان جاری شد و با خنده ایشان انگار دنیا را به ما دادند.

 

وی به روزهایی از انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: این روزها حضور کاندیداها بیشتر از همیشه در یاداره به چشم می‌خورد و قدم همه آن‌ها روی چشم اما ملاک‌های وجود دارد که ما به مردم می‌گوییم با توجه به آن رأی دهند.

 

اهوازیان ادامه داد: مجلس جایی است که باید صدای شیران بلند شود نه صدای شغال، ترسوها و ضد ولایتی‌ها، از مردم خواست به افراد کاندیدای رأی دهند که همچون موسی اشعری، طلحه و زبیر نباشد، پایبند به ولایت باشند.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal