آخرین اخبار

16. بهمن 1394 - 11:56   |   کد مطلب: 30101
فرمانده قرارگاه نصرت در خصوص اظهارات اخیر آقای هاشمی، آن را بدون شرح خواند و با فرض مثالی گفت: هر کاری سن خود را می‌طلبد و به نظر می‌رسد که بعد از 90 سالگی ایشان توانایی کار ندارد و بهتر است الگو و اسوه خلق باشند نه عبرت بر ای دیگران.

به گزارش آوای سیدجمال، عبدالفتاح اهوازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات رهبری در خصوص شهدا و بیمه کردن انقلاب، اظهار کرد: چیزی که انقلاب را بیمه کرده همین یادواره شهداست که به صورت گمنام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این یادواره شهدا نوری است برای هدایت و راهنمایی، گفت:  افزود: همین یادواره هاست که زحمات و تلاش‌های شهدا را یادآوری می کند و باید آن‌ها را با این یادواره‌ها زنده نگه داشت.

 

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه کاندیدای مجلس در یادواره شهدا حضور پیدا می‌کنند کار خوبی می‌کند، تصریح کرد: این یادواره در واقع یک مانور و یک درس برای همگان است و حضور همه در آن واجب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه یادواره شهدا باعث می‌شود که مطالبه مردم از دولت و مسئولان معلوم شود، گفت: آنان که می‌گویند شهدا شرمنده‌ایم حال وقت آن است که با حضورشان در این یادواره‌ها شرمندگی خود را جبران کنند.

 

اهوازیان با بیان اینکه در چند هفته پیش در یادواره شهدای منطقه چهاردولی سخنرانی داشتم و هیچ مسئولی شرکت نکرده بود، گفت: از امام جمعه، فرماندار و مسئولان انتظار می‌رود که این یادواره‌ها را دست کم نگیرند.

 

وی با بیان اینکه شهید سرباز وطن است و در هر کجای جهان چه آمریکا، سوریه و چه ایران باشد محترم است، از مسئولان خواست حرمت شهید وطن را بگیرند و در مراسم یادواره آنان شرکت کنند.

 

فرمانده قرارگاه نصرت یادآور شد: اگر کسی پا روی حق شهید و یا خط ولایت بگذارد مردم او را ترد خواهند کرد، پس مراقب باشند.

 

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی سپاه در انتخابات، صیانت، امنیت، بصیرت‌افزایی و روشنگری است، خاطر نشان کرد: طبق قانون اساسی سپاه حافظ انقلاب و نظام است و در زمانی که سپاه  احسااس کند که مجموعه‌ای در چاه می‌افتد، ساکت نمی‌نشیند و اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

 

اهوازیان یادآور شد: سپاه نیازی به دستور کسی ندارد که به او بگویند چه کند و چه نکند بلکه وظیفه ذاتی او امری فرهنگی است که در این زمینه هم افراد را هدایت و راهنمایی می کند.

 

وی با بیان اینکه غباری کشور را چه از فتنه‌ها و چه از آدم‌های بی‌صفت و بی‌رگ  که خدمت امام را درک نکرده و نفهمیدند، گرفته است، افزود: گردبادی از این غبارها درست کرده‌اند که سه رنگ در این گردباد وجود دارد؛ سفید از جنس ما و سیاه از جنس دشمن و خاکستری بلاتکلیف است.

 

فرمانده قرارگاه نصرت ادامه داد: ما می‌خواهیم با روشنگری به خاکستری‌ها بفهمانیم که یا سفید و همراه ما شوید و سیاه و همراه دشمن؛ که ما هم تکلیف خود را بدانیم.

 

وی در خصوص اظهارات اخیر آقای هاشمی نیز، آن را بدون شرح خواند و با فرض مثالی گفت: هر کاری سن خود را می‌طلبد و به نظر می‌رسد که بعد از 90 سالگی آقای هاشمی توانایی کار ندارد.

 

اهوازیان با ضرب المثلی بدین مضمون "خشت اول گر نهند معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج" گفت: نباید امروز ما آن معمار باشیم و خشت های را کج بگذاریم؛ بهتر است ایشان الگو و اسوه خلق باشند نه عبرت بر ای دیگران.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal