آخرین اخبار

30. بهمن 1394 - 0:31   |   کد مطلب: 30274
فرماندار ملایر با حضور در ستادهای انتخاباتی تخلفات مربوط به ستادها را تذکر داده و دستور ممنوع شدن استفاده از صوت و باند در ستادها را داد

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از ملایری‌ها؛ فرماندار ملایر به همراه معاون سیاسی فرمانداری ابتدای شب با حضور در خیابان های  و مشاهده وضعیت ستادهای انتخاباتی به تک تک ستادها سرکشی کرده و شخصا صوت و باندهای آنان را قطع و تخلفات را به آنان تذکر داد.

فرماندار ملایر با برخورد قاطع با متخلفین جهت ایجاد نظم و انظباط در مرکز شهر درخواست برگزاری یک جلسه فوری با تمامی روسای ستادهای انتخاباتی و مسئولین مربوطه جهت نظم و فت و آمد شهر کرد.

حضور فرماندار ملایر در ستادها و برخورد با وضعیت خیابان ها به خصوص برخورد با صوت ها و باندها باعث رضایت و تشکر مردم از این اقدام فرماندار شد.

فرماندار ملایردر حاشیه این سرکشی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به سرکشی انجام شده به مزاحمت های ایجاد شده از طرف ستادها برای امورات و تردد مردم تذکر داده شد.

وی افزود: در همین راستا جلسه فوق العاده ای با مسئولین ستادها قرار شد تشکیل شده  تا دیگر شاهد  این تخلفات و مزاحمت ها برای مردم نباشیم

رضایی افزود: در سرکشی ها یکی از مشکلاتی که باعث نارضایتی شدید مردم شده استفاده از باندهای قوی و متعدد در تمامی ستادها و ایجاد آلودگی صوتی  بوده که در همین راستا استفاده از صوت و باند در ستادها ممنوع شد.

وی گفت: همکاران و تیم هایی نیز از فرمانداری در محل های مختلف حاضر شده و گزارش هایی از وضعیت بنرها و پوسترهای تبلیغاتی تهیه کرده اند.

فرماندار ملایر گفت: برخورد فرمانداری با متخلفان قاطع بوده و در صورت تکرار این تخلفات طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal