آخرین اخبار

3. اسفند 1394 - 22:55   |   کد مطلب: 30322
تنور انتخابات این روزها داغ داغ است و نامزدهای انتخاباتی در تب و تاب معرفی خود هستند، اما در این بین، برخی افراد برای جذب رای، دست به هر کاری زده و از هیچ کوششی حتی استفاده ابزاری از نام شهدا فروگذار نمی کنند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از نافع، این تلاش ها تا اندازه ای است که با کمال تاسف، تصویر و سخنان قافله سالار مدافعان حرم، سردار سرلشکر شهید حسین همدانی نیز دست مایه تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای مجلس شده است.

 این کاندیدا اقدام به چاپ یکی از تصاویر خود در کنار شهید همدانی و نصب آن در ستادهای انتخاباتی خود کرده و کلیپی نیز با عنوان "زندگی فلان کاندیدا در نگاه سردار رشید اسلام شهید حاج حسین همدانی" تهیه کرده که در ستادش به نمایش گذاشته است!

این اقدامات با اعتراض گسترده امت حزب‌ا...، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم همدان روبرو شده و مسئولان نهادهای انقلابی نیز اعتراض خود را از زبان رسانه ها مطرح کرده اند تا اندازه ای که دامنه اعتراض های مردم و مسئولان به شبکه های اجتماعی نیز کشیده شده است.

با این حال هنوز هم پس از گذشت دو روز از انتشار این اخبار، هنوز هیچ اقدامی از طرف این فرد برای برداشتن تصویر یا عذرخواهی صورت نگرفته است.

سوء استفاده از تصویر شهدای مدافع حرم که مظلومانه در آن سوی مرزها می جنگند به ویژه سردار شهید همدانی، اقدامی غیر قابل توجیه است.

 شهید همدانی فرمانده دلاوری بود که تا پیش از شهادتش، بسیاری از نقش مهم ایشان در سوریه بی اطلاع بودند و اهل مباهات و فخرفروشی و بیان افتخارات خود نبوده، اما امروز از تصویر و صدای شهید همدانی که در زمان خاصی، حرفی را بیان کرده، استفاده ابزاری شده درحالیکه به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، "ملاک حال فعلی افراد است".

 

 

به منش شهدا اقتدا کنید

کسانی که از شهید همدانی به نفع خود بهره می گیرند؛ بهتر است فراموش نکنند که این شهید بزرگوار، اهل ملاحظه با دشمنان نظام و ولایت فقیه نبود و مخالف مذاکره با آمریکا بود؛ حال چطور کسانی که پای برجام را امضا زده اند دم از همراهی با این سردار بزرگ می زنند!؟

البته سکوت و بی تفاوتی مسئولان نهادهای مرتبط چون استانداری، فرمانداری و هیئت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در واکنش به اعتراض‌های گسترده مردم و مسئولان نیز تعجب آور است و امیدواریم هرچه سریع تر و تا پیش از پایان زمان تبلیغات اقدامی انجام دهند.

در پایان به این کاندیدا اعلام می کنیم که به جای استفاده از تصویر شهدا به منش آن ها اقتدا کنید زیرا شهدا، موضع شفافی داشته و معتدل و فراجناحی نبودند.

یادداشت از سمیه مظاهری

پایان پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal