آخرین اخبار

6. اسفند 1394 - 0:17   |   کد مطلب: 30356
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه مسئله نفوذ در مجلس امروز یکی از مهمترین مسائل است، گفت: باید برای جلوگیری از ورود نفوذی‎ها به مجلس مردم را نسبت به شناخت بیشتر کاندیداها آگاه کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار غلامعلی ابوحمزه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در سال‌ جاری مسئله نفوذ است که این مسئله می‌تواند در هر نهاد و جایگاهی پدید آید.

 

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و خبرگان از نهادهایی هستند که با توجه به انتخابات امسال، نفوذ در آن‌ها بیشتر است، افزود: مهم‌ترین شعاری که نفوذی‌ها برای ورود به مجلس استفاده می‌کنند، استحاله در مقابل افکار و اندیشه غرب با محوریت آمریکا، به خصوص لیبرال دموکراسی و لیبرال سرمایه‌داری است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: این‌گونه افراد نفوذی سعی می‌کنند پس از وارد شدن به مجلس اهداف و اندیشه غرب را حاکم کنند تا بتوانند به اهداف دشمن کمک کرده باشند.

 

وی با بیان اینکه برای عدم ورود نفوذی‌ها به مجلس باید آگاهی، شناخت و روشنگری در جامعه بیشتر شود، افزود: از طریق همین شناخت‌ها می‌توان از ورود افراد نفوذی به مجلس خبرگان و شورای اسلامی جلوگیری کرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal