آخرین اخبار

6. اسفند 1394 - 13:43   |   کد مطلب: 30363
با توجه به حساسیت و مهم بودن امر انتخابات مجلس حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش آوای سیدجمال؛ می‌توان گفت حضور گسترده ملت در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان امنیت و ثبات کشور را تضمین می‌کند و این امر نیز بودن علایق و سلایق متفاوت را لازم دارد که از تمام اقشار و سلایق سیاسی در این امر مهم شرکت کنند.

 

این شرکت باعث دلگرم شدن مردم به نظام و مملکت خود است و سهم مردم در  آینده کشور را بیشتر می‌کند، بیشتر بودن و شرکت کردن در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی است که اگر این حضور حداکثری نباشد، تحلیل و بررسی و تهدیدهایی است که از سوی دشمنان بر ملت ها بیشتر میشود.

 

ملت ایران با شرکت در انتخابات باعث مأیوس شدن دشمنان می‌شوند، مصومنیت و اقتدار برای کشور و ملت ایران را ایجاد می‌کند،

 

تمام جهان می‌دانند که تمام مردم خود در سرنوشت کشورشان سهمیم و پایه های این نظام نیز بر دوش آنان هاست.

 

در عرصه های منطقه ای و فرار منطقه ای نیز بسیار مؤثر است، نقش ایران در عرصه های بین المللی با توجه به پشتیبانی و حضور حداکثری مردم قویتر و پررنگ  تر می‌شود.

 

از دیگر محاسن حضور حداکثری وحدت بین آحاد ملت و عموم آن افزایش می یابد و یک صدا در کنار هم و با هم آینده مملکت خویش را تعیین می‌کنند.

 

مردم اسدآباد نیز با توجه به سابقه بسیار زیاد در امور سیاسی و مملکتی و داشتن مردم فهمیم و با  دانش سیاسی همیشه در این امر حاضر بوده و خواهند بود.

 

این دوره از انتخابات نیز مردم فهیم و قانون‌مدار شهرمان بار دیگر در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و با حضور حداکثری خود یکصدا و با صداقت کاندیدای شایسته را به مجلس بفرستد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal