آخرین اخبار

7. اسفند 1394 - 13:02   |   کد مطلب: 30377
صحبت‌های شیرین یک رأی اولی را بشنوید.

به گزارش آوای سیدجمال؛ اولین بار است که می‌خواهد در سرنوشت جامعه خود سهمیم باشد، عجیب به مردم نگاه می‌کند، با اینکه در انتخابات دوره های گذشته همگام با پدر و مادرش شاهد رأی گیری بوده اما امروز یک حس و حال دیگری دارد.

نگاهش به آدم‌هایی که برای انتخاب پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، مرا به خود جلب می‌کند و چند کلامی با او هم صحبت می‌شوم؛

از خود می‌گوید: من یک دختر ایرانی ام که امروز بعد از 18 سال به من اجازه داده شده ، اجازه داده شده تا در آینده کشورم دخیل باشم همچینن از این بابت بسیار خوشحال و خرسندم که به سنی رسیدم که می توانم نظر بدهم و در این میان هم کسانی هستند که نظر مرا بسیار محترم می دانند.

این رأی اولی بدون اینکه از او سؤالی بپرسم اینگونه ادامه می‌دهد: امروز در این مکان که من پای صندوق رأی حاضر شدم تا انتخابم را روی تعرفه های رای بیاورم و درون صندوق بیاندازم شاهد خیل عظیمی از جمعیت هستم که در این محل حضور بعمل رساندند تا اثبات کنند وجود با ارزششان را؛

مردم فهیم وهمیشه در صحنه شهر من یعنی اسدآباد امروز 7 اسفند 94 با حضور خود فضا را عطراگین کردند و من در این میان به خود میبالم که من نیز بین این همه آدم از تمامی قشرهایی که در این جمع هستند به نوبه خودم در استقلال شهرم سهیم هستم.

 

درست است امسال به سن رأی رسیدم اما هرساله با خانواده پای صندوق رای آمده ام وبا این فضا کاملا" آشنا هستم چراکه پدرم معتقد است باید باشیم تا از چند و چون کار آگاه شویم تا نگذاریم جهل بر ما حاکم شود و دیگران بر ما غلبه کنند.

 

امروز تنها انتخاب نمایندگی نیست بلکه انتخابی مهم تر از آن نیز وجود دارد که مربوط به مجلس خبرگان است اهم بودن این موضوع بر این است که ما تک تک مردم این مرز وبوم آنان را انتخاب میکنیم و آنان رهبری را که بزرگ کل کشور خواهد بود.

 

به هم سن و سالان خودم میگویم: دوستان امروز اگر کشور هایی را می‌بینیم که وضعیت کشورشان رو به قهقراست تنها دلیلش نداشتن رهبری شجاع و جسور و با ایمان و البته با سواد است که خوشبختانه ما امروز از این لطف و مرحمت الهی برخورداریم.

 

از درب که وارد شدم بودند کسانی که پول بدست آرای مردم را با قیمت بالا خریداری میکردند جالب تر این که به من هم پیشنهاد شد اما من همان جا خیلی قاطع طوری که انگار چندین سال است پای صندوق رای حاضر میشوم گفتم نه جناب من آبروم را به چند قران تو نمی فروشم چراکه بر این عقیده ام که آقا یا خانم کاندیدی که پول خود را به رخ میکشد و میخواهد عقل مردم را با پول بخرد آن 3 دقیقه وقتی که در مجلس برای دفاع از حق من به او داده میشود را هم خواهد فروخت پس نمیفروشم تا کور شود هر آنکه نتوان دید.

 

آینده ی مملکت بازیچه مردم بی عقل بصیرت نیست که هر که از راه برسد کاندید شود و با وعده های دروغین خود کشور را به سمت نا کجا آباد بکشاند .

 

من امروز اینجا حاضر شدم تا بگویم از لیست آقای انگلیس تبعیت نکردم چراکه امام (ره) به پدرم و پدرم نیز به من آموختند که انگلیس دشمن همیشگی ایران و ایرانی خواهد بود.

 

آقای انگلیس و ای تمامی کسانی که به نوعی اجیر شده اید من جوان  18 ساله امروز رای و انتخاب خودم را درون صندوق انداختم نه رای سفید ویا لیست جنابعالی و نه طرفدار فرد خاصی  بلکه با رفتن به مجالس و نشستن پای صحبت های تک تک کاندیداها از میان آنان اصلح ترین را برگزیدم و رای دادم.

 

در آخر نیز امیدوارم مردم شهید پرور اسدآباد شهر و دیار من با انتخاب درست و بجای خود فردی اصلح را روانه ی مجلس کنند تا قانون گذاری باشد که خودش نیز از آن تبعیت کند چون انتخاب هوشمندانه و با آگاهی تک تک ما خصوصا" رای اولی ها فردای این شهر و کشور را تغییر خواهد داد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal