آخرین اخبار

15. اسفند 1394 - 21:11   |   کد مطلب: 30468
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری دکتر قلابی که از فروشندگان طلا در این شهرستان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از کاسپین از لنگرود، سرهنگ حسین نیک فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته با تلاش کارآگاهان آگاهی این شهرستان، زن کلاهبرداری که غالبا سوژه های خود را از صنف طلا فروشان انتخاب می نمود به دام قانون افتاد.

وی افزود: ماموران در پی اطلاع از اینکه زنی ۳۵ ساله اهل و ساکن لنگرود متهم به کلاهبرداری، که مدتی است تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از شهرستان های همجوار می باشد، قصد خرید طلا جات و کلاهبرداری در این شهرستان را دارد، موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود ادامه داد: کارآگاهان پس از شناسایی و انجام یکسری تحقیقات لازم، با هماهنگی و اخذ مجوز از مقام قضایی متهم را در حالی که قصد کلاهبرداری از یک طلا فروشی را داشت طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

نیک فرد افزود: از متهم دستگیر شده با جمع آوری مدارک و دلایل معتبر تحقیقات همه جانبه به عمل آمد که به سرعت اعتراف نمود؛ حدود شش ماه است که از طلافروشان شهر لاهیجان و سایر شهرستان های گیلان با عناوین جعلی مهندس و دکتر و… با جلب اعتماد آنان، اقدام به کلاهبرداری می نمایم و طلاها را پس از خرید می فروشم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش در جهت خریدار یا خریداران طلاجات مسروقه ادامه دارد، یادآور شد: تاکنون این زن کلاهبردار ۳ شاکی داشته و تعداد دو عدد النگو نیز از وی کشف شده است.

به گفته وی،متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal