آخرین اخبار

15. اسفند 1394 - 22:06   |   کد مطلب: 30475
سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس معتقد است باید بر دستمزد معلمان مدارس غیردولتی نظارت داشت اما حتما نباید این نظارت و رسیدگی به‌وضعیت معیشت معلمان در لوای خصوصی‌سازی باشد بلکه می‌توان روش‌های دیگری نیز به کار گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال،  به نقل از خبرگزاری خانه ملت بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص لایحه « دائمی شدن قانون تأسیس مدارس غیردولتی» گفت: نظارت دقیقی بر دریافتی‌های معلمان مدارس غیردولتی صورت نمی‌گیرد و پایه حقوق معلمان در بخش دولتی و غیردولتی آموزش و پرورش یکی نیست در حالی که تفاوت دریافتی‌‌ها فقط باید در کارانه‌های آن‌ها دیده شود؛ ضمن آنکه بسیاری از معلمان مدارس غیردولتی از حقوق دریافتی خود ناراضی هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید برای اجرایی شدن ادعای خود مبنی بر اینکه لایحه دائمی شدن قانون مدارس غیردولتی، وضعیت موجود را اصلاح می کند، تمامی جوانب کار را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.

وی با بیان اینکه طبق مفاد لایحه «دائمی شدن قانون تأسیس مدارس غیردولتی» با اجرای آن بر قراردادها نظارت خواهد شد، ادامه داد: باید این لایحه دوباره به صحن مجلس بیایید تا کم و کیف مدیریت این مدارس به صورت کارشناسانه‌تر مورد بررسی قرار گیرد چراکه این لایحه چندی پیش در مجلس رأی‌گیری شد اما به دلیل چند اشکال توسط شورای نگهبان، عودت داده شد.

نعمتی با تاکید بر اینکه «دائمی شدن قانون تأسیس مدارس غیردولتی» به منظور صرفه‌جویی و کاهش تصدی‌گری دولت از طریق توسعه مشارکت عمومی و ایجاد رقابت هدفمند میان مدارس قابل تأمل است، اضافه کرد: خصوصی‌سازی اموری که به تعلیم و تربیت فرزندان این مملکت ارتباط دارد و خارج کردن این امر از دست دولت، چندان مورد تایید نیست.

بهروز نعمتی بهروز نعمتی3406753/2/2015 11:07:07 PMhttp://media.icana.ir/Image/2015/03/97541_Thum.jpg

بهروز نعمتی

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس همچنین در پایان عنوان کرد: باید بر کم و کیف دستمزد معلمان مدارس غیردولتی نظارت داشت اما حتما نباید این نظارت و رسیدگی به وضعیت معیشت و دریافتی‌های معلمان در لوای خصوصی‌سازی باشد بلکه می‌توان روش‌های دیگری نیز به کار گرفت./

پایان پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal