آخرین اخبار

14. بهمن 1394 - 10:33   |   کد مطلب: 30071
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت با اختیاری که دارد، با اولویت‌بندی در راستای اهدافی که خود تشخیص می‌دهد، این پول‌های آزاد شده هزینه کند، گفت: مکن بخشی در زمینه راه، درمان، بهداشت و یا حمل و نقل باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهروز نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در خصوص پول‌های آزاد شده ایران، اظهار کرد: دولت با اختیاری که دارد، با اولویت‌بندی در راستای اهدافی که خود تشخیص می‌دهد، این پول‌های آزاد شده هزینه کند.

 

وی خاطرنشان کرد: ممکن است بخشی از این اولویت‌ها در موضوع راه، بهداشت و یا حمل نقل باشد بلاخره دولت خود تشخیص می‌دهد  و باید به این تصمیم و تشخصی احترام گذاشت.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه وظیفه مجلس تنها نظارت است و اجرا کننده این امر دولت است، افزود: مجلس می‌تواند از چند بعد نظارت خود را انجام دهد که یکی از آنها تحقیق و تفحص است و نوع دیگر نظارت میتواند حضور در مجلس و ارائه گزارش عملکرد انان باشد.

 

وی با بیان اینکه آقای آخوندی دیر وز در صحن علنی مجلس گزارش خوبی را ارئه دادند و همین عملکرد نظارتی مجلس خواهد بود، و مردم از این طریق در جریان قرار می‌گیرند.

 

وی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور در سخنان خود گفتند که این پول‌های آزاده شده ایران را برای خرید هواپیما استفاده نمی‌کنند، افزود: ایشان نظرش این بود که اجاره به شرط تمدید آن‌ها را خریداری کنند.

  

نعمتی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید بسیار دارند، افزود: باید نوع تعاملات اقتصادی و سیاسی ما بر مبنای اقتصاد مقاومتی باشد و تلاش در این زمینه این باشد که از این ارکان اقتصادی به  دست آمده با مشارکت و سرمایه گذاری کشورهای خارجی و ارتقاء تولیدات داخلی در تحقق این شعار کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه‌ها

بله آقاي نعمتي. دولت حق داره . به هر حال خريد هواپيماي فوق لوكس هم جزو اولويتهاي كشور و هم طبق اقتصاد مقاومتي هست.ژ

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal