آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 11:38   |   کد مطلب: 29627
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ادعای بنده ایجاد چهار هزار شغل تا پایان دوره نمایندگی ام بود و با توجه به اره اندازی چند کارخانه و طرح اشتغالزایی در اینده ای نزدیک به قسمت اعظم این شعار عمل کرده ام.

به گزارش آوای سیدجمال، بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، راه‌اندازی پروژه ذوب آهن را از ابتدا اشتباه خواند و اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات کارشناسی گوناگونی مجبور به تغییر خط تولید کارخانه ذوب آهن به فرومنگنز شدیم.

وی با اشاره به اینکه کارخانه کنسانتره هم اکنون در خط تولید قرار دارد، تصریح کرد: کارخانه دیگری در مجموعه صنعتی چهاردولی با عنوان کارخانه گندله سازی در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در خصوص شعار خود در زمان تبلیغات در دوره نهم مجلس مبنی بر ایجاد هزار شغل در شهرستان گفت: ادعای بنده ایجاد چهار هزار شغل تا پایان دوره نمایندگی ام بود و با توجه به اره اندازی چند کارخانه و طرح اشتغالزایی در اینده ای نزدیک به قسمت اعظم این شعار عملی کرده ام.

وی درباره موضوع ادغام بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و قائم(عج) گفت: ادعای این موضوع شایعه ای یسش نیست و بنده این موضوع را تکذیب می‌کنم.

نعمتی درباره پروژه کنارگذر شهرستان نیز گفت: طبق قول پیمانکار  لاین اولیه این کمربندی 22 بهمن امسال به هبره برداری می‌رسد و در پایان سال 95 شاهد اتمام ساخت این پروژه خواهیم بود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بودجه تخصیص یافته شهرستان اسدآباد در سال 95 حدود 14 میلیارد تومان بوده که این مقدار جوابگوی نیازهای شهرستان نیست و به همین خاطر مجبوریم برای اتمام طرح‌های نیمه تمام به اعتبارات ملی متوسل شویم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه کسی مخاطب چشمک‌زدن وی در کمیسیون برجام بود، گفت: من این چشمک را برای آقای ظریف زدم و منظورم از آن نشان دادن خستگی بود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص آغاز زودهنگام تبلیغات انتخاباتی توسط برخی از نامزدهای احتمالی گفت: برگزاری این نوع جلسالت شبانه خلاف قانون است ولی امیدوارم برگزاری این گونه متینیگ‌ها به پویاتر شدن وضعیت سیاسی شهرستان کمک کند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با قدرت در دوره بعدی انتخابات شرکت خواهم کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

دروغ نگو

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal