آخرین اخبار

16. اسفند 1394 - 10:57   |   کد مطلب: 30480
مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید یعقوبی خبر داد:
محله به محله با شهدای اسدآباد+تصاویر
مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید یعقوبی اسداباد از برگزاری یادواره شهدای محله در محلات خبر داد و گفت: این شهدا در واقع به عنوان آبروی محله هستند که با برگزاری این نوع یادواره خاطره های آنان زنده می‌داریم.

به گزارش آوای سیدجمال؛ یزدان شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از برگزرای مراسمات یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله، افتخار محله» در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این مراسم یادواره را در محلات مختلف شهر اسدآباد با حضور حلقه های صالحین انجام می دهیم.

 

وی گفت: دیروز در کوچه شهید کاوه که البته پنج شهید دیگر در این محله وجود دارد، یادواره شهدا را برگزار کردیم.

 

مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید یعقوبی اسدآباد افزود: در این محله با برگزاری این نوع یادواره شهدا را محله به محله معرفی  میکنیم و با قرائت وصیت نامه و خاطره گویی از آنان یاد و خاطره هاشان را گرامی می‌داریم.

 

وی یادآور شد: این برنامه با محوریت پایگاه شهید یعقوبی و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهری در محله به محله انجام میشود.

 

شفیعی با بیان اینکه شهدا آبروی هر جامعه ای هستند، خاطرنشان کرد: این یکی از افتخارات محله ها است که نام کوچه هایشان با نام شهدا مزین است و باید قدردان خانواده های این شهدا باشند.

 

وی با بیان اینکه در مراسم یادواره شهدای محله شهید کاوه آقای عبدالمکلی سخنران و آقای نامداری مداح و حاج کاظم سعیدی به خاطره گویی پرداخت ، گفت:  در این مراسم رؤسای ادارات بنیاد شهید و دانشگاه علمی کاربردی  و همچنین پرسنل سپاه حلقه های صالحین پایگاه  و تعدادی از نیروهای شهرداری  حضور داشتند

 

انتهای پیام/ن

 

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal