آخرین اخبار

21. فروردين 1395 - 15:59   |   کد مطلب: 30712
مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان:
مسابقات ملی مهارت 25 اردیبهشت برگزار می‌شود
مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان گفت: هفدهمین مسابقات ملی مهارت، 25 اردیبهشت ‎ماه برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا مهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرآیند ثبت‌نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت در همدان اظهار کرد:  ثبت‌نام شرکت در این مسابقات از 25 اسفندماه سال گذشته شروع شد و تا 15 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افراد می‎توانند از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به آدرس advari.irantvto.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند، ادامه داد: تیم ملی مهارت کشورمان در مسابقات مختلف جهانی خوش درخشیده است و به همین دلیل برگزاری این مسابقات را در سازمان فنی و حرفه‎ای شاهد هستیم.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان افزایش سطح کیفی این مسابقات را یکی از برنامه‎های سازمان دانست و افزود: بر اساس برنامه‎ریزی‎های صورت‌گرفته متولدین 11 دی‌ماه 1370 به بعد، امکان ثبت‌نام در رشته‌های ساخت و تولید و مکاترونیک را دارند.

وی با بیان اینکه متولدین 11 دی ماه 73 به بعد نیز در بقیه رشته‎ها می‎توانند شرکت کنند، اظهار کرد: متولدین 11 دی ماه 78 به بعد، نمی‎توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مهرابی با اشاره به اینکه مدال‌آوران مسابقات ملی مهارت دوره‎های قبل نیز نمی‎توانند در این رقابت‎ها شرکت داشته باشند، گفت: آزمون مرحله شهرستانی هفدهمین مسابقات ملی مهارت، 25 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه برگزاری مرحله استانی این مسابقات نیز هفتم و هشتم مرداد ماه سال جاری است، خواستار توجه به این امر شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal