آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1395 - 9:01   |   کد مطلب: 30970
مربی پیگ پنگ اسدآباد با اشاره هب برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی و بازآموزی مربیگری در رشته پینگ پنگ توسط مربیان و بازیکنان کره‌ای، گفت: بنده تنها نماینده و بازیکن این دوره از شهرستان اسدآباد بودم.

شاهین سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با بیان اینکه اخیرا" در یک دوره کارگاه آموزشی و بازآموزی مربیگری شرکت کرده‌ام، اظهار کرد: این دوره توسط مربیان و بازیکنان کره‌ای به سیاست فدراسیون تنیس روی میز و به میزبانی هیئت پینگ پنگ استان همدان در استادیوم قدس برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه از مربیان و بازیکنان سطح استان دراین دوره شرکت کرده بودند، تصریح کرد: بنده تنها نماینده شهرستان اسدآباد به عنوان دبیرهیئت پینگ پنگ، مربی و بازیکن این رشته در جمع مرییان استان حضور پیدا کردم.

 

مربی پیگ پنگ اسدآباد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح کیفی و استفاده از تجارب و خلاقیت های مربیان کره ای در نحوه تشخیص استایل استاندارد و اصولی بازیکنان این رشته بود  و همچنین تمرین‌هایی جهت بهبود امادگی جسمانی و نکات مربوط به کوچ کردن بازیکنان هنگام مسابقات است.

 

وی یادآور شد: شاگردانی تحت نظارت خود در این دوره قصد داریم پس از پایان این دوره آموزشی با کمک اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش و خانواده ها در این امر فعالیت‌ها و برنامه هایی انجام داده تا به سمت ورزش حرفه ای پیش رود.

 

سمیعی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد پتانسیل و ظرفیت ها و همچنین استعدادهای بالقوه ای در این رشته ورزشی دارد، گفت: این شهرستان از وجود خانه مناسب برای انجام ورزش پینگ پنگ هیچ مشکلی ندارد.

 

وی با تأکید بر تشویق و ترغیب دانش آموزان توسط معلمان ورزش در مدارس و همچنین اولیای آنان، گفت: کودکان و نوجوانان باید از کودکی علاقه و اشتیاق خود را بای امر ورزش نشان دهند که واالدین آنان می‌توانند بهترین مشوقی برای آنان باشند.

 

مربی پیگ پنگ اسدآباد با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد از لحاظ استقبال مردم و همچنین حرفه‌ای عمل کردن در رشته تنیس روی میز جزء رتبه‌های اول است، گفت: این رشته ورزشی به عنوان ورزش  کم خطر و ایمن، محیطی سالم و کم تنش می‌تواند موجب  تقویت حافظه و افزایش تمرکز شود.

 

وی از مرم خواست با استقبال از این رشته ورزشی کودکان(پسر و دختر) خود را تا رده‌های سنی 6 تا 10 سال به خانه پینگ پنگ برای امر این ورزش تشویق کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal