آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1395 - 10:03   |   کد مطلب: 31045
رئیس هیأت ورزشی پینگ پنگ اسدآباد:
خرید میز استاندارد پینگ پنگ نیاز به حمایت دارد
رئیس هیأت ورزشی پینگ پنگ اسدآباد با اشاره به استاندارد نبودن میزهای پینگ پنگ در اسدآباد، گفت: تأمین میز استاندار نیاز به حمایت و کمک مسئولان و اداراتی به عنوان اسپانسر دارد.

حمدالله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال؛ با اشاره به برگزاری یک اردوی تمرینی با حضور مربی و بازیکنان رشته پینگ پنگ، اظهار کرد: این برنامه در راستای تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به سمت رتشه ورزشی پینگ پنگ انجام شد.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد استعدادهای خوبی برای ورزش رشته پینگ پنگ وجود دارد، گفت: باید این استعدادها شکوفا شوند و برای این شکوفایی کمک و همراهی والدین و خانواده ها، مسئولان ادارات نیاز است.

 

رئیس هیأت ورزشی پینگ پنگ اسدآباد با بیان اینکه 60 نفر ورزشکار در رشته پینگ پنگ وجود دارد، گفت: در این شهرستان دو مربی فعالیت دارند که شاهین سمیعی یکی از مربیان این رشته ورزشی برای گذراندن دوره و ارتقاء به استان اعزام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

 

مرادی با اشاره به استاندارد نبودن تعدادی از میزهای پینگ پنگ، گفت: از تعداد شش میز تنها سه میز استاندارد است که باری تأمین میز استاندارد نیاز به حمایت مسئولان داریم.

 

وی رشته پینگ پنگ را رشته‌ای هیجانی و محرک است، گفت: هر چه ما بتوانیم با شناسایی استعدادها در ارتقاء آنان این رشته را پویا کنیم می‌توانیم در سلامتی جامعه سهیم باشیم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

باسلام و احترام خدمت رییس محترم هییت پینگ پنگ شهرستان جناب آقای مرادی اینجانب تمایل خود را جهت کمک به خرید تجهیزات در حد توانم را اعلام میکنم 09016511348

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal