آخرین اخبار

3. خرداد 1395 - 12:10   |   کد مطلب: 31268
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد
افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در روستای دولت‌آباد اسدآباد
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، یک پایگاه مقاومت بسیج در روستای دولت‌آباد اسدآباد افتتاح شد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد و جمعی از بسیجیان روستای دولت‌آباد پایگاه مقاومت بسیج شهید مسعودی به بهره‌برداری رسید.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در حاشیه بهره‌برداری از این پایگاه مقاومت، اظهار کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت 40 متر در کنار مسجد روستای دولت‌آباد ساخته شده است.

 

حسن وحدت‌جعفری افزود: برای ساخت این پروژه 170 میلیون ریال از اعتبارات سپاه ناحیه هزینه شده است.

 

فرمانده حوزه مقاومت موسی‌آباد با ارائه گزارشی از وضعیت پایگاه مقاومت بسیج در روستای دولت‌آباد، گفت: در این روستا جمعیت 300 نفر ساکن هستند که از این تعداد 120 نفر عضو بسیج هستند.

 

شهرام همایی با اشاره به فعال بودن 65 نفر از اعضای بسیج در این پایگاه مقاومت، افزود: این پایگاه زیرمجموعه دو روستای همجوار دیگر است که به عنوان گروه‌های مقاومت فعالیت دارند.

 

وی با بیان اینکه روستای دولت‌آباد یک شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: بسیجیان این پایگاه به لحاظ اجرای برنامه‌های فرهنگی در بحث روشنگری خوب عمل کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اسلامی ایجاد می‌شوند، گفت: امیدواریم از این پایگاه‌ها جوانانی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس تربیت و وارد جامعه شوند.

 

سردار مظاهر مجیدی ایجاد حلقه‌های صالحین در پایگاه مقاومت بسیج را مورد تأکید قرار داد و افزود: با وجود پایگاه مقاومت در روستای «دولت‌آباد» انتظار از بسیجیان این روستا برای انجام برنامه‌های فرهنگی بهتر، بیشتر است.

 

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal