آخرین اخبار

28. مهر 1397 - 11:44   |   کد مطلب: 31467
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه اعتبار 2.5 میلیارد تومانی که بنیاد مسکن به بهسازی اختصاص داده، اوراق است، گفت: پیمانکاران اوراق بهادار قبول نمی‌کنند و باید بخشی از آن نقد شود تا بتوان کارها را پیش برد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، کریم حمیدوند پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های بهسازی در اسدآباد با بیان اینکه مردم روستای وندرآباد در کار کشاورزی و دامپروری سرآمد هستند، اظهار کرد: باید همه مسؤولان خدمت به مردم را وظیفه خود بدانند.

وی با بیان اینکه علاوه بر بهسازی انجام گرفته در روستا، 13 کوچه دیگر نیز عقب‌نشینی کرده و آماده آسفالت‌ریزی هستند، افزود: به پاس مشارکت مردم برای این امر مهم تلاش خواهیم کرد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه اعتبار 2.5 میلیارد تومانی که بنیاد مسکن به بهسازی اختصاص داده اوراق است، خاطرنشان کرد:  در چنین شرایطی پیمانکاران اوراق قبول نمی‌کنند لذا تقاضای ما این است که بخشی از این اوراق نقد شود تا بتوان کارها را پیش برد.

بهسازی فاز دوم 12 روستا در شهرستان نهاوند

در ادامه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه‌های بهسازی این شهرستان با بیان اینکه بهسازی فاز اول 50 روستا در نهاوند انجام شده است، اظهار کرد: طی دو سال گذشته 41 روستا در حال بهسازی است که این امر نشان‌دهنده روند رو به رشدی در امر توسعه روستایی است.

حسن بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه بهسازی و اجرای فاز دوم روستای کوهانی با اعتبار 900 میلیون تومان، زارع‌آباد 190 میلیون تومان و چناری با اعتبار 210 میلیون تومان انجام شده است، افزود: سه روستا با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان افتتاح شده و امروز مورد بهره‎برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 91 روستای این شهرستان بهسازی شده و یا در دست اقدام است، عنوان کرد: فاز دوم بهسازی 12 روستا در حال انجام است و بالغ بر6 میلیارد و 200 میلیون تومان طی این دو سال برای بهسازی روستاها جذب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal