آخرین اخبار

24. آبان 1397 - 15:49   |   کد مطلب: 31564
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری 2 سارق اموال داخلی خودرو‌های پارک شده مقابل بیمارستان‌ها در همدان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، سرهنگ جمشید باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی روز‌های اخیر گزارش و شکایت‌های مردمی مبنی بر سرقت اموال داخلی خودرو‌های پارک شده مقابل بیمارستان‌های همدان دریافت کردیم، اظهار کرد: این موضوع توسط گرو‌های گشتی و کلانتری‌‌های شهرستان همدان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی به نظارت‌های نامحسوس و گشت‌‌زنی‌های ممتد، مقابل بیمارستان‌های همدان اشاره کرد و گفت: به دنبال این اقدامات مأموران به تردد 2 نفر مظنون شدند و با در نظر گرفتن آنها به سرنخ سرقت‌های مقابل بیمارستان‌ها رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با تأکید بر اینکه افراد مذکور سابقه‌دار بوده و حدود 30 تا 35 سال سن دارند، بیان کرد: این دو سارق با غفلت شهروندانی که برای درمان یا انتقال بیمار خود به بیمارستان مراجعه کرده و خودروی آنها به تجهیزات ایمنی مجهز نبود و یا فعال کردن تجهیزات را فراموش می‌کردند، اقدام به سرقت خودروها داشتند.

وی با اشاره به دستگیری این 2 سارق‌ سابقه‌دار توسط پلیس همدان، افزود: آنها بیشتر به سرقت باطری خودرو و وسایل خودرو همچون دستگاه ضبط و پخش خودروها اعتراف کردند.

باقری با بیان اینکه سارقان بعد از سرقت، خودرو‌های سرقتی را در فضا‌های خلوت رها می‌کردند تا توسط پلیس دستگیر نشوند، تصریح کرد: سارقان برای بررسی بیشتر سوابق جرم و شناسایی همدستان برای بازجویی بیشتر در اختیار مأموران قرار دارند.

 وی ادامه داد: در بررسی اولیه سارقان به 5 فقره سرقت داخل خودرو و باطری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از ترک خودروی خود وسایل هشداری سرقت را روشن کرده و از سالم بودن و فعال بودن آن مطئمن شوند تا انگیزه‌های سرقت را از سارقان بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal