آخرین اخبار

28. آذر 1397 - 17:42   |   کد مطلب: 31752
رئیس اداره آموزش و پروروش شهرستان اسدآباد گفت: امسال برای تعطیلی مدارس در ایام بارش برف با گرفتن نظر فرماندار، بخشداران در روستاها و کارشناسان آموزش و پرورش انجام می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال،  به نقل از نافع، رحمان سجادی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و بارش احتمالی برف و باران در ماه‌های پیش رو، اظهار کرد: امسال برای تعطیلی مدارس در ایام بارش برف با گرفتن نظر فرماندار، بخشداران در روستاها و کارشناسان آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی از افزایش نرخ هزینه شهریه مدارس بزرگسالان خبر داد و گفت: در مدارس بزرگسالان حدود دوسالی است که همان شهریه قبلی دریافت می‌شود و تغییری نکرده و با توجه به اینکه این مدارس با شهریه دانش‌آموزان اداره می‌شوند، افزایش شهریه خواهیم داشت.

رئیس اداره آموزش و پروروش شهرستان اسدآباد افزود: شهریه این مدارس تاکنون 35 هزار تومان بوده که به 40 هزار تومان افزایش می‌یابد و هزینه متغییر هر واحد درسی نیز 7500 تومان بوده که به 9500 افزایش می‌یابد.

وی افزود: البته به دلیل مشکلات مالی بسیاری افراد در این مدارس حدود 50 درصد این مبالغ وصول می‌شود.

سجادی گفت: باتوجه به اینکه بیشترین میزان سرما و بارش برف را در مناطق کلیایی و چهاردولی داریم، در زمان بارش‌ها این مدارس به طور معمول تعطیل می‌شوند.

وی گفت: در سطح استان بسیاری از شهرستان‌ها با دیگر شهرها تنظیم و در زمان بروز سرما و بارش برف به صورت هماهنگ شده با هم تعطیلی می‌شوند اما اسدآباد به صورت مجزا در تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری می‌کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به عدم اجرای قانون تغییر کاربری مدارس اسدآباد، گفت: شهرداری موظف است نسبت به این تغییر کاربری‌ها و پیگیری پرونده مدارس مورد نظر اقدام کند.

کریم حمیدوند گفت: در صورت عدم پیگیری موضوع تغییر کاربری مدارس مورد نظر توسط شهرداری، در سال آینده اعتباری به شهرداری اختصاص نمی‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: 50 درصد اعتبارات شهرداری در سال گذشته دولتی بوده است،.

در پایان این نشست از تعدادی از پژوهشگران و مخترعان دانش‌آموز و معلم تقدیر شد.

انتهای پیام/ن/10

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal