آخرین اخبار

24. دى 1402 - 7:48   |   کد مطلب: 47079
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آموزشگاه ابتدایی در روستای النجه این بخش، گفت: ساخت این مدرسه با کلنگ‌زنی در هفته دولت استارت خورده و درحال حاضر با آواربرداری مدرسه قدیمی ساخت آن آغاز شده است.

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از آغاز ساخت مدرسه‌ای در روستای گنجه از توابع بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این پروژه در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی شده بود که عملیات اجرایی ساخت، آواربرداری و تحویل زمین آن به تازگی انجام شده است.

 

 

وی با اشاره به روند انجام پروژه‌های عمرانی در سطح بخش پیرسلمان، تصریح کرد: با ساخت این مدرسه در روستای النجه ۲۰ نفردانش‌آموز از نعمت آموزشگاه تازه ساخت بهره‌مند خواهند شد.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه  روستای گنجه ۱۳۵ نفر جمعیت دارد، افزود: ساخت این مدرسه جدید به همت آموزش و پرورش و همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان همدان صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات تخریب و آواربرداری مدرسه قدیمی روستای گنجه از توابع بخش پیرسلمان انجام شده و زمین آن برای ساخت مدرسه دو کلاسه جدید این روستا با عقد قرارداد اداره کل نوسازی استان همدان به پیمانکار مربوطه واگذار شده است.

 

فیروزبخت با یادآوری این موضوع که عملیات کلنگ‌زنی پروژه احداث مدرسه جدید در روستای گنجه با حضور مسئولان شهرستان در راستای خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان مناطق محروم با همکاری اهالی روستا صورت گرفت، افزود: این امر در هفته دولت سال‌جاری به همت دولت سیزدهم انجام شد.

 

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت، تکمیل و تجهیز کامل مدرسه دو کلاسه روستای مأوا در سال گذشته به اتمام رسیده است، افزود هم‌اکنون این پروژه  نیز قابل افتتاح و در حال حاضر مورد استفاده و بهره‌برداری دانش‌آموزان ابتدایی روستا قرار گرفته است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal