آخرین اخبار

29. خرداد 1403 - 9:06   |   کد مطلب: 47983
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: در دولت شهید رئیسی هشت مدرسه و زمین چمن مصنوعی در مدارس شهر و روستاهای این شهرستان ساخته شد.

سجاد محمدی‌شمیم در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با ارائه گزارشی از اقدامات یک ساله دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، گفت: این شهرستان با وجود  198 مدرسه حدود 20 هزار نفر جمعیت دانش‌آموزی، هزار و 300 نفر نیروی شاغل و 900 نفر بازنشسته دارد که در یک ساله اخیر خدمات ارزنده و قابل توجه‌ای در زمینه‌های مختلف داشته است.

 

وی از ساخت 4 مدرسه شهری و روستایی در اسدآباد در دولت سیزدهم خبر داد و افزود: یکی از این مدارس به نام شهید سعیدی به صورت کاملاً استاندارد و 12 کلاسه در شهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان ساخته شد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد ادامه داد: سه مدرسه نیز در روستاهای مأوا، قاضی‌مردان و وندرآباد به ترتیب به صورت 2، یک و 9 کلاسه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان ساخته شد.

 

وی با بیان اینکه به احداث و ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در سطح مدارس شهری و روستایی در دولت شهید رئیسی اشاره کرد و افزود: این زمین‌های ورزشی در مدارس شهید رنجبرزاده، مرحوم فیروزی، رستم‌آباد و چنارسفلی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان ساخته شد.

 

محمدی‌شمیم یکی از پروژه‌های حوزه آموزش و پرورش اسدآباد را استخر دانش‌آموزی و فرهنگیان خواند و گفت: در این دولت برای تکمیل این پروژه 20 میلیارد تومان تأمین اعتبار شد.

 

وی آسفالت و محوطه‌سازی مدارس با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان،  تعمیر و ایزگام مدارس با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان، تعویض و نصب درب و پنجره مدرسه کوثر روستای چنارعلیا با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان، خرید و تجهیز مدارس شامل میز و نیمکت، 12 دستگاه رایانه، 6 دستگاه چاپگر، کمد، صندلی و میز معلم با اعتبار 2 میلیارد تومان، واریز سرانه 2 میلیارد تومان به حساب مدارس شبانه‌روزی شهرستان، تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان، تعویض و نصب سیستم گرمایشی آموزشگاه بانو رضایی و مدرسه معلم با اعتباری به ارزش یک میلیارد تومان، رنگ‌آمیزی و زیباسازی محیط مدارس در غالب طرح شهید عجمیان با مشارکت گروه‌های جهادی با اعتبار 500 میلیون تومان و تجهیز سالن‌های ورزشی با اعتبار 500 میلیون تومان را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در دولت شهید رئیسی برشمرد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal