آخرین اخبار

11. دى 1397 - 12:22   |   کد مطلب: 31820
یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد
دشمنی مجازی علیه نظام پررنگتر از دیروز
یک کارشناس مسائل گفت: از موضوعاتی که دشمن بعضاً دنبال می‌کند این است که با تبلیغات جوانان را فریب دهد و از احساسات پاک آنها سؤاستفاده کند و حرکاتی را علیه نظام به راه بیندازند که البته این امر در فضای مجازی به صورت پررنگ رخ می‌دهد.

به گزارش آوای سیدجمال، جعفر قنادباشی در گفت‌وگو با نافع؛ پیام حماسه تاریخی 9 دی را پاسداری مردم از مقدسات، انقلاب، ارزش‌های اسلامی و نظام سیاسی کشور دانست و گفت: مردم نشان دادند که هوشمندانه و جدی در صحنه هستند و در زمانی که ضرورت پیدا کند حماسه بزرگی که دشمن در باورش نمی‌گنجد را بیآفرینند.

وی گفت: پیام 9 دی پیام هوشیاری و خردمندی مردم ایران به معنای واقعی کلمه است و نشان‌دهنده پایه مستحکم نظام جمهوری اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: حماسه 9 دی در سال 88 نشان داد که انقلاب ما مردمی است و مردمی بودن آن به قوت خود باقی است و حتی گسترش و کارآمدتر شده است.

وی اذعان داشت: ارتباط فتنه 88 با دیگر جریانات و فتنه‌های سال‌های 96 و 78 این است که آمریکایی‌ها کتمان نمی‌کنند گزینه‌های مختلفی را روی میز دارند و رؤسای جمهوری آمریکا به طور پیوسته اعلام می‌کنند که گزینه روی میز دارند و یکی از این گزینه تهدید نظامی است که البته ایران در این زمینه به قدرت بازدارندگی رسیده است.

قنادباشی افزود: هدف اصلی دشمن در تمام فتنه‌هایش علیه ایران براندازی نظام جمهوری اسلامی است که البته شیوه‌های مشابه‌ای را برای این هدف درنظرگرفته اند.

وی ادامه داد: نقشه و توطئه  آمریکایی‌ها در مسئله تحریم اقتصادی به ستوه آوردن مردم است تا به دست خود نظام جمهوری اسلامی که بزرگترین دستاوردشان است را ساقط کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که دشمن بعضاً دنبال می‌کند این است که با تبلیغات جوانان را فریب دهد و از احساسات پاک آنها سؤاستفاده کند و حرکاتی را علیه نظام به راه بیندازند که البته این امر در فضای مجازی به صورت پررنگ رخ می‌دهد.

وی گفت: دشمن انواع و اقسام توطئه را برای به زانو درآوردن نظام به کار گرفته و می‌گیرد که البته در این زمینه نیز شکست‌های پی درپی زیادی خورده است.

انتهای پیام/ن/10

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal