آخرین اخبار

14. دى 1397 - 15:24   |   کد مطلب: 31834
امام جمعه شهر اسدآباد گفت: حجاب زنان آبروی اسلام، صیانت از خانواده و اسلحه همیشگی بانوان ما در برابر دشمنان است لذا باید زنان ما به داشتن حجاب افتخار کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع؛ حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: جهاد کشاورزی سازمانی مردمی است که در هر بعد زندگی مردم اثربخش بوده و انتظار می‌رود مشکلات دامداران و کشاورزان را در دست بررسی قرار دهند چرا که آنها سهم بزرگی در پر کردن سفره‌های مردم دارند.

وی به عملیات‌های هویزه در سال ۵۹ و  کربلا ۵ اشاره و یاد شهدا این دوران را گرامی داشت.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به فرارسیدن سالگرد توطئه کشف حجاب توسط رضاخان، گفت: بدانید هر نقطه‌ای را دشمنان نشانه گرفتند یعنی ما در آن نقطه قوی هستیم و آنها دنبال تضعیف آن هستند.

وی با بیان اینکه دشمن روزی موضوع کشف حجاب را از طریق رضاخان در ایران پیاده کرد، ادامه داد: حجاب زنان آبروی اسلام، صیانت از خانواده و اسلحه همیشگی بانوان ما در برابر دشمنان است لذا باید زنان ما به داشتن حجاب افتخار کنند.

 حسینی‌مجد به قیام خونین مردم قم در ۱۹دی اشاره و تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم که باید با برپایی جشن‌های انقلابی این ایام را گرامی بداریم و بدانیم آنچه که ما را امروز سربلند در دنیا کرده توجه به دیانت و اسلام است.

وی افزود: ایمان به ما روحیه مقاومت، جهاد و شهادت، قدرت و اقتدار داده است و همین روحیه بود که سوریه را از داعش نجات داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal