آخرین اخبار

5. بهمن 1397 - 18:08   |   کد مطلب: 31949
امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: ایمان و توکل به خدا انقلاب را به پیروزی رساند

به گزارش آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با اشاره به روایات مختلف از ائمه اطهار(ع) و عبرت گرفتن از دیگران، اظهار کرد: تجارب دیگران می‌‌تواند برای انسان یک سرمایه باشد و با این تجربه‌ها آگاهی پیدا می‌شود.

 

وی با اشاره به عوارض شهوات، گفت: اخلاق و تربیت اکتسابی است و باید روز به روز رو به خوبی‌ها قدم برداریم.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و باید دستاوردهای انقلاب مرور و بازخوانی شود، افزود: می‌طلبد که با برگزاری جشن‌های انقلابی این ایام را گرامی بداریم.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی با استقامت، ایمان، توکل به خدا پیروز شد و امروز هم مشکلات ما بیشتر از دوران اوایل انقلاب و دفاع مقدس نیست و با توکل و ایمان و اعتقاد راسخ مردم مشکلات حل خواهد شد.

 

حسینی‌مجد افزود: آن روز که امام (ره) فرمود: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، عزت را به ملت ایران داد.

 

وی با اشاره به جمع‌آوری هزینه‌های هنگفت ختم اموات، گفت: اگرچه این هزینه‌ها برای ختم اموات جمع شد اما نباید از خیرات برای اموات غافل شد و می‌تواند این هزینه‌ها در خرید جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، کمک به عتبات عالیات و دستگیری از نیازمندان انجام شود.

 

امام جمعه اسدآباد بیان کرد: متأسفانه در سطح کشور تشریفات بی‌خود، بی‌اساس و پرهزینه زود رواج پیدا می‌کند و یکی از این تشریفات گذاشتن تاج گل برای اموات است.
منبع: نافع
 انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal