آخرین اخبار

6. بهمن 1397 - 10:36   |   کد مطلب: 31954
یک فعال و مبارز انقلابی با بیان اینکه صدور انقلاب به دل‌های سایر ملل بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: صدور انقلاب بزرگترین کاری است که صورت گرفته و صورت خواهد گرفت و ظهور آقا امام زمان را نزدیک خواهد کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدعلی حیدری دلگرم امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه هدف از انقلاب، برقراری عدالت بوده، اظهار کرد: مهم ترین موضوع برای برقراری عدالت این است که مردم آگاه و بصیر باشند و با شناخت حرکت کنند.

وی افزود: برای این که ما بدون شناخت حرکت نکنیم، روحانیت در زمان انقلاب بر روری منبرهای مساجد روشنگری کرده و مردم را به انجام حرکت بزرگ انقلاب دعوت می‌کردند.

این مبارز انقلابی تصریح کرد:  بارها و بارها ما به مسجد جامع، مسجد میرزا داوود، مسجد بهبهانی پای منابر بزرگان می رفتیم و می نشستیم تا شناخت پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه نقش آیت الله مدنی در شناخت پیدا کردن از انقلاب و راه درست بسیار بارز و مشخص بود، ادامه داد: یک روز شهید بزرگوار آیت الله مدنی ازآقای علوی دعوت کرده بود که بالای منبر سخنرانی کند و در سخنرانی ایشان آمد که امام خمینی(ره) شبیه عیسی(ع) و شبیه موسی(ع) است و به شکلی تشریح کرد که گویی مرحوم امام خمینی(ره) خود امام حسین (ع) است که به یکباره شهید بزرگوار آیت الله مدنی میکروفون را گرفت و اعلام کرد که امام خمینی هرگز به معصومیت نمی‌رسد و درست است که من کسی هستم که امام خمینی را تبلیغ می کنم و شاگرد ایشان هستم اما به امام حسین نمی‌رسند چرا که امام حسین معصوم است.

حیدری دلگرم با بیان اینکه همین صداقت آن بزرگان، مردم را  پای صحبت روحانیت می‌نشاند، خاطرنشان کرد: همین صداقت بود که مردم را به خیابان‌ها گسیل می کشاند و راهپیمایی‌های عظیم مردمی را شکل می‌داد.

وی با بیان اینکه یکی از راهپیمایی‌های  بزرگ از میدان امام شروع  و تا میدان عاشورا ادامه یافت، گفت: این راهپیمایی در روز عید فطر بود و منجر به برگزاری نماز عید در میدان عاشورا شد.

این مبارز انقلابی با اشاره به اینکه مردم روستاهای اطراف نیز در این مراسم حضور یافتند، اظهار کرد: مردم به شکل متحدی  شعار سر می‌دادند و نماز عید فطر در میدان عاشورا بسیار باشکوه برگزار شد البته در آن زمان میدان عاشورا به شکل امروزی نبود در واقع ورودی شهر محسوب می‌شد.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب فقر آنقدر زیاد بود که خانواده‌ها توانایی استفاده از برق را نداشتند، افزود: تعداد اندکی از خانواده‌های شهری از برق برخوردار بودند و برق رسانی در روستاها انجام نشده بود.

حیدری دلگرم با تأکید بر اینکه  برخی از افراد واقعا متوجه نیستند که در گذشته چه فلاکت بار زندگی می‌کردیم، ادامه داد: فاصله طبقاتی بسیار زیادی در جامعه حاکم بود اما انقلاب فاصله طبقاتی را کم کرد.

وی با بیان اینکه انتظار مردم در حال حاضر این است که فاصله طبقاتی به هیچ وجه نباشد، افزود: دستاوردهای انقلاب این است که روستاهای کل کشور برق دار شدند و جهاد سازدندگی روستاها را دارای جاده و امکانات مختلف کرد.

این فعال انقلابی به آب شرب در دسترس روستاییان بعد از انقلاب اشاره و یادآور شد: بهسازی و طرح هادی روستایی اولین بار توسط جهاد سازندگی همدان انجام شد و در واقع ابداع کننده طرح هادی نماینده مردم همدان در مجلس علی آقامحمدی است که امروز در سراسر کشور در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب بی‌شمار است، ادامه داد: بی‌انصافی است که مردم انقلاب و سلسله مراتب طی شده آن را نبینند به طوری که چهل سال زحمت کشیده شده تا این طرح‌ها اجرایی شدند.

حیدری دلگرم با تأکید بر اینکه انتظارات مردم نیز به حق است، خاطرنشان کرد: انقلاب با یک شتاب زیادی تا به امروز پیش رفته که نباید عقبگرد کنیم زیرا این عقبگرد را مردم قبول ندارند.

وی افزود: انقلاب ایران بسیار بزرگ بود و بزرگترین دستاورد آن صدور انقلاب به تمام دنیا بوده است و استکبار از همین می ترسد.

این فعال انقلابی بیان کرد: صدور انقلاب الان در کشورهایی مثل عراق، سوریه، یمن و لبنان مشخص و بارز است  و بزرگ ترین استقبالی که از امام خامنه‌ای انجام شد در پاکستان بود به طوری که چنین راهپیمایی در جهان وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب به دلهای سایر ملل  صادر شد، خاطرنشان کرد: صدور انقلاب بزرگترین کاری است که صورت گرفته و صورت خواهد گرفت و ظهور آقا امام زمان را نزدیک خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal