آخرین اخبار

4. اسفند 1397 - 14:53   |   کد مطلب: 32114
استاندار همدان با تأکید بر اینکه باید در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداریم، گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی به درستی و موفق عمل شود باید به استاندارد به عنوان یک باور و فرهنگ توجه داشته باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایسنا، منطقه همدان، سیدسعید شاهرخی چهارشنبه یکم اسفند در شورای استاندارد استان همدان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، با بیان اینکه باید تولیدات استان را به سمت استاندارد ببریم، اظهار کرد: توجه به استاندارد حتی اگر قیمت تمام شده را بالا ببرد بازهم اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه باید در حوزه فرهنگی و افکار عمومی کار شود، تصریح کرد: خوشحالم که سازمان استاندارد اعتماد عمومی را جلب کرده است و در راستای تجدیدنظر استانداردها کمک مالی و سازمانی به این سازمان خواهیم داشت.

شاهرخی درباره رعایت استاندارد در بحث آسانسورهای مراکز عمومی پرتردد، افزود: بازرسی‌های دوره ای از ادارات و اماکن پرتردد با کمک شهرداری صورت گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان ظرفیت‌های بالایی دارد، خاطرنشان کرد: همدان استان پویایی است که با جدیت در زمینه های مختلف کار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه استان همدان دارای تاریخ و تمدن وصف‌ناپذیری است، گفت: بلندای تاریخ همدان به بلندای تاریخ است به همین علت لقب پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به این استان داده شده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه تاریخ استان همدان در آستانه 3200 سالگی است، ادامه داد: استان همدان با بیش از 1800 اثر تاریخی و طبیعی از استانهای پویا در بخشهای مختلف است.

وی با بیان اینکه همدان در سال 2018 پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی شناخته شد، تأکید کرد: همدان در کشاورزی با رعایت اصول و استاندارهای لازم به سمت ایده آل حرکت می‌کند و در مبارزه با آفات توجه ویزه به سلامت مردم و بالابردن بهره‌وری دارد.
 
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal