آخرین اخبار

29. بهمن 1402 - 8:30   |   کد مطلب: 47358
استاندار همدان گفت: مردم در ۲۲ بهمن حماسه ای ماندگار رقم زدند و در ۱۱ اسفند امسال جشن ملی را پای صندوق های رأی برپا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه شنبه در نشست تبیینی نقش‌آفرینان عرصه ورزش استان همدان بیان کرد: برای استمرار صلابت و استحکام ایران اسلامی، مردم باید در صحنه حضور داشته باشند به مثابه حماسه‌ای که در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن امسال خلق کردند.

وی تصریح کرد: هر رأی در انتخابات به مانند یک تیر به قلب دشمنان است.

استاندار همدان اظهار کرد: ورزشکاران باید همانند برهه‌های حساس ورزشی، در راستای مشارکت حداکثری تلاش کنند و برای وطن افتخار بیافرینند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: با انسجام ملی آحاد ملت به‌ویژه ورزشکاران، ناامیدی و یأس را بر دشمنان مستولی می‌کنیم.

وی گفت: ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان در جامعه محل رجوع هستند و نگاه، گفتار و رفتار آنها الگو است.

استاندار همدان افزود: فرهنگ بسیار غنی و پُربار ایران اسلامی که الهام گرفته از احکام قرآن و اسلام است توانسته انسان‌های بزرگی در طول تاریخ تربیت کند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: با حمایت‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمانان مطرحی در سطوح ملی و بین‌المللی داریم که مایه‌ی مباهات هستند.

وی بیان کرد: احترام به میهن یکی از ویژگی های برجسته ورزشکاران است که پس از قهرمانی پرچم کشور که سنبل تمام خوبی‌هاست را می‌بوسند.

استاندار همدان اضافه کرد: امروز در مصاف سختی با نظام استکبار جهانی هستیم که نمی‌خواهند کشورمان سیادت و برتری داشته باشد.

قاسمی فرزاد افزود: با وجود همه‌ی مشکلات، ایران عزیز مان در عرصه‌های مختلف برتری چشمگیری در سطح جهان دارد.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal