آخرین اخبار

16. اسفند 1402 - 13:44   |   کد مطلب: 47513
استاندار همدان در خصوص سالروز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی در پیامی به کنگره این شخصیت جهانی گفت: او مبدع اندیشه وحدت در جهان اسلام و مصلحی حقیقی در راه احیای اسلام ناب محمدی بود و با افکار و اندیشه‌های خود، مسلمانان زمان خویش را از خواب غفلت بیدار کرد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، استاندار همدان پیامی را به مناسبت سالروز بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی صادر و در کنگره سید جمال که در روز چهارشنبه در زادگاه وی برگزار شد، قرائت شد.

 

در این پیام آمده:

 

 سیدجمال‌الدین اسدآبادی مجاهدی نستوه بود که در برابر استبداد و ظلم قد علم کرد و فریاد آزادی و عدالت را سر داد.

 

 او مبدع اندیشه وحدت در جهان اسلام و مصلحی حقیقی در راه احیای اسلام ناب محمدی بود و با افکار و اندیشه‌های خود، مسلمانان زمان خویش را از خواب غفلت بیدار کرد.

 همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی، فرصتی برای تبیین اندیشه‌های آن مصلح بزرگ و بازخوانی نقش مهم او در تاریخ معاصر ایران و جهان اسلام است.

 گرامیداشت سیدجمال و ترویج اندیشه‌های او گامی مهم در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی برای اتحاد، انسجام و وحدت در جهان اسلام و ضرورتی انکارناپذیر در راستای آزادی و عدالت است.

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در خصوص این شخصیت می‌فرمایند: «بیداری ملت‌های مسلمان از برکات سیدجمال‌الدین اسدآبادی است».

در تقویم ١٨ اسفند ماه روز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسد آبادی است.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal