آخرین اخبار

4. اسفند 1397 - 16:39   |   کد مطلب: 32115
فرمانده انتظامی اسدآباد عنوان کرد:
دستگیری ۲۱ سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۲۱ سارق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: طرح مبارزه با سرقت در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، ۲۱ سارق دستگیر و ۱۳ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی با اشاره به نوع سرقت های کشف شده ادامه داد: این سرقت ها شامل سرقت اماکن خصوصی و دولتی، داخل خودرو، سیم و کابل برق، منزل، خودرو و موتورسیکلت است.

سرهنگ یاری در خصوص سایر عملکرد و اقدامات یگان های تابعه بیان داشت: در این مدت علاوه بر کشف مقادیری انواع مواد مخدر و جمع آوری اقلام ضد فرهنگی، ۲۳ نفر جلبی و ۶ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و ۲۱ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند، از کشف یک دستگاه خودرو سواری تیبا سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: روز گذشته به دنبال وقوع سرقت یک دستگاه سواری تیبا در شهر همدان و متواری شدن سارقیان به سمت اسدآباد، طرح مهار در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: ماموران گشتی یگان های تابعه در محل های از پیش تعیین شده مستقر و با انجام ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

سرهنگ یاری ادامه داد: ماموران گشت کلانتری ۱۱ شهرستان اسدآباد حین کنترل خودروهای عبوری، خودرو مذکور را مشاهده و با شگردهای پلیسی آن را توقیف و ۲ سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با تاکید بر حفظ و نگهداری صحیح اموال از سوی مالکان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal