آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1398 - 10:29   |   کد مطلب: 32460
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از غبارروبی 148 مسجد شهرستان اسداباد در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، علی حیدری راد در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ از غبارروبی مساجد شهرستان اسدآباد در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در شهرستان اسدآباد 148 مسجد وجود دارد که توسط هیأت اممنای آنها برای استقبال از ماه رمضان غبارروبی می شود.

 

وی گفت: در راستای اقامه نماز اول وقت و ارائه احکام و دستورات قرآن  با همکاری بخشداران مرکزی و پیرسلمان شهرستان مبلغین و روحانیون را به مساجد و حسینیه روستاها اعزام می کنیم.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از آماگی تبلیغات اسلمی برای اعزام روحانی به مجلس روضه در منازل خبر داد و گفت: ماه رمصان فرصت خوبی برای خودسازی و بندگی خداوند است که میتوان از این فرصت با حضور روحانیون استفاده کرد.

 

وی از برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه در اسدآباد خبر داد و افزود: روحانیون و مبلغین و حتی مداحان در مراسمات متلف نسبت به امر تبیین گام دوم انقلاب رسالتهای دارند که این اماه فرصت مناسبی برای رداختن به این امر مهم است.

 

حیدری راد گفت: سال گذشته 10 نفر از روحانیون در زمینه اشتغال ، پیشگیری از اعتیاد و سبک زندگی اسلامی گام های بزرگی برداشتند که میتوان گفت قابل مطرح شدن در سطح کشور است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal