آخرین اخبار

17. فروردين 1401 - 13:40   |   کد مطلب: 41875
همزمان با ماه مبارک رمضان 4 مدرسه منطقه محروم شهری و روستایی اسدآباد دارای زمین چمن مصنوعی و 3 سالن ورزشی دارای تجهیزات گرمایشی می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با ماه مبارک رمضان و چهارمین روز از این ماه، عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید رنجبرزاده  به نمایندگی از ۴ زمین چمن مصنوعی دیگر در مناطق محروم شهری و روستایی با حضور مسئولان آغاز شد.

حسین عسگری مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی این پروژه ورزشی، اظهار کرد: دولت مردمی آقای رئیسی مجوز و اعتبارات احداث 4 زمین مصنوعی را در منطقه محروم شهری و روستایی اسدآباد صادر کرده که این پروژه های ورزشی در روستای رستم آباد و چنار سفلی و مدارس منطقه محروم شهری به نام مرحوم فیروزی و شهید رنجبرزاده ایجاد می شود.

 

وی یادآور شد: درحال حاضر یک زمین چمن مصنوعی در مدرسه ای ایجاد شده که با احداث 4 زمین دیگر زمین‌ها به تعداد 5 مورد خواهد رسید.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از تجهیز ۳ سالن ورزشی مدارس،شهید موسوی، خلیج فارس و شهدای آموزشگاهها به سیستم گرمایشی خبر داد و گفت: برای این امر هم یک میلیارد و 540 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که 40 درصد این اعتبار از سوی آموزش و پرورش، 30 درصد کمک های خیرین و 30 درصد هم در مراحل بعد اختصاص خواهد یافت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal